Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از سه سال بالاخره پاداش ملی پوشان تیم ملی فوتسال بانوان پرداخت شد. نکته عجیب آن کم شدن مالیات بود. موضوعی که باعث شد تا علی کریمی از طریق استوری اینستاگرام به اتفاق مورد نظر معترض شد

به گزارش طرفداری، این که تیم ملی فوتسال بانوان ایران سه سال پس از قهرمانی در جام ملت های آسیا بالاخره توانست به پاداش خود برسد کاملا خجالت آور است اما عجیب تر از آن کسر مالیات از پاداش فوتسالیست های بانو است و به این ترتیب از مبلغ 22 میلیونی که باید به ملی پوشان ایران برای قهرمانی در فوتسال جام ملت های آسیا تعلق می گرفت با کسر مالیات، 19 میلیون و 800 هزار تومان به حساب بانوان واریز شد و به این ترتیب از هر ملی پوش بانو مبلغ دو میلیون دویست هزار تومان به عنوان مالیات کسر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق تعدادی از بازیکنان در صفحات اجتماعی خود به این موضوع معترض شدند.

علی کریمی اولین نفری است که به این موضوع اعتراض کرده است و درباره این موضوع نوشت:

یادتون نبود سه سال پول بانوان فوتسال رو بدین ولی خوب یادتون بود که مالیاتش رو کسر کنین؟ به نظرتون با 20 میبلیون تومن سه سال پیش چه کار می شد کرد؟ و امروز با 19 میلیون چه کار می شود کرد؟

الحق که روی قبلیا رو سفید کردی!!

 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان شماره 7 نادر دست نشان بایگانی می شود؛ نساجی مشکی می پوشد تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا؛ حضور سه استقلالی و یک فولادی هنک تن ‌کاته: پرسپولیس بهترین تیم آسیاست / برنامه ‌ریزی کنفدراسیون دیوانه ‌وار است ام باپه خطاب به توماس مولر: لذت ببر توماس! جادوی هری کین؛ آقای گل و آقای پاس گل لیگ برتر انگلیس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی در سالن بانکوک آرنا مقابل هم قرار گرفتند؛ که تا این لحظه تیم ایران با گل‌های بهروز عظیمی، سالار آقاپور، سعید احمد عباسی و مهدی کریمی ۴ بر یک از قرقیزستان پیش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


ترکیب ابتدایی ایران: مسعود محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور، بهروز عظیمی

برنده این بازی در مرحله بعد با برنده بازی ازبکستان و ویتنام رو برو می‌شود.

دیگر خبرها

  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • دستور از اتاق رئیس: پاداش تاریخی برای بلیت پاریس