Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، کپ‌کام (Capcom) شرکت نشر و توسعه ژاپنی بازی‌های ویدیویی که به خلق بازی‌های پرفروشی چون رزیدنت ایول، شیطان هم می‌گرید و مبارزان خیابانی مشهور است، به تازگی اطلاعات تازه‌ای از پروژه‌های جدید رزیدنت ایول منتشر کرده است.

بنا به اطلاعات کپ‌کام، در داستان تازه، لئون اس کندی و کلر ردفیلد از قهرمانان مجموعه رزیدنت ایول در تالارهای کاخ سفید با زامبی‌ها مبارزه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در بازی رزیدنت ایول ۶، لئون شاهد زامبی شدن رئیس جمهور ایالات متحده بود و ممکن است این سریال، پیش‌درآمدی بر آن بازی باشد. 

در خلاصه داستان رسمی سریال آمده است: در سال ۲۰۰۶، ردپاهایی از دسترسی غیرمجاز به اسناد سری ریاست جمهوری در رایانه‌های کاخ سفید کشف شد. «لئون اس. کندی»، مامور فدرال در میان گروهی است که به کاخ سفید دعوت شده‌اند تا درباره تحقیق کنند. ناگهان برق قطع می‌شود و لئون و اعضای گروه یگان ویژه زامبی‌ها با زامبی‌ها مبارزه کنند. در همین حین، «کلر ردفیلد» از «تراسیو» با تصویر مرموزی برخورد می‌کند؛ نقاشی یک کودک از زامبی‌ها و پناهجویان. کلر برای انجام تحقیقات در این مسئله دست به کار می‌شود. صبح روز بعد، کلر از کاخ سفید دیدن می‌کند تا درخواست بازسازی ساختمان خیریه را ارائه کند. در آن‌جا، او فرصت ملاقات دوباره با لئون را به دست می‌آورد و طرح مرموز را به او نشان می‌دهد. لئون به نظر متوجه ارتباط میان آن و هجوم زامبی‌ها به کاخ سفید شده، اما به کلر می‌گوید هیچ ارتباطی وجود ندارد.

نیک اپستولایدز و استفانی پنیسلو برای صداپیشگی شخصیت‌های کلر و لئون انتخاب شده‌اند. «رزیدنت ایول تاریکی بی‌نهایت» تابستان امسال از نتفلکیس پخش خواهد شد.

کد خبر 595586 برچسب‌ها سینمای جهان بازی نتفليكس هالیوود فیلم خارجی فیلم و سریال خارجی پویا نمایی - انیمیشن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان بازی نتفليكس هالیوود فیلم خارجی فیلم و سریال خارجی پویا نمایی انیمیشن رزیدنت ایول زامبی ها کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف

وزارت بهداشت امروز همزمان با دویستمین روز آغاز حملات به غزه، آماری از شمار شهدا و زخمی‌ها منتشر و اعلام کرد در حمله نظامی اسرائیل به غزه از ۷ اکتبر تاکنون حداقل ۳۴ هزار و ۱۸۳ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۱۴۳ فلسطینی زخمی شده اند. در حالی که نیرو‌های اشغالگر ۱۴ فلسطینی را طی عملیات ۵۰ ساعته در اردوگاه پناهندگان نور شمس در کرانه باختری به شهادت رساندند.

همچنین در دویستمین روز آغاز حملات به غزه، اعلام الحربی با انتشار اینفوگراف آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد.

 

بر این اساس، جبهه مقاومت لبنان از آغاز جنگ در غزه ۱۶۳۷ حمله به مواضع صهیونیستی داشته است که ۱۴۰۴ مورد هدف قرار گرفته است. در این حملات ۵۱ حمله مرتبط با هواپیما‌های بدون سرنشین صورت گرفته و ۱۸۲ شهرک اسرائیلی هدف قرار گرفته است.

جبهه مقاومت عراق ۲۴۳ حمله از جمله ۹۰ حمله در عراق و ۸۸ حمله در سوریه علیه مواضع نظامی ایالات متحده و ۶۵ حمله علیه مواضع اسرائیل انجام داده است.

جبهه مقاومت یمن نیز ۱۱۸ حمله از جمله ۹۸ حمله در دریا و ۱۸ حمله علیه اسرائیل انجام داده است.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جلسه پارلمان اروپا در استراسبورگ که به صورت آنلاین پخش می‌شد به برآورد خسارات وارده به غزه در سایه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت که حدود ۴۵ درصد از کل زیرساخت‌های غیرنظامی در نوار غزه ویران شده است، ۶۰ درصد از زیرساخت‌های باقی مانده آسیب دیده است و کل خسارت مادی بیش از ۹۰ میلیارد دلار است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • جزئیات حمله اسرائیل به سایت اس۳۰۰ اصفهان
  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت/ تصاویر ماهواره‌ای چه می‌گوید؟ (+عکس)
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • کشف گور یک «زامبی» ماقبل تاریخی در آلمان
  • غافلگیری کاخ سفید از ابعاد حمله ایران
  • (ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • بازی GTA 6 جلوه‌های گرافیکی بسیار چشم‌نواز خواهد داشت
  • لئون گورتسکا: برای رفتن به یورو، هر هفته تلاش می‌کنم
  • لحظه برخود قطار با تریلری که روی ریل گیر کرده است + فیلم