Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در توییتی اظهار کرد: نشست کمیسیون مشترک برجام تمام شد. شرکت‌کنندگان از پیشرفت‌های کسب شده راضی بودند و عزم خود را برای ادامه مذاکرات در سریع‌ترین زمان ممکن اعلام کردند. کمیسیون مشترک به گروه‌های  تخصصی برای رفع تحریم‌های ایالات متحده و موضوعات هسته‌ای دستور داد که تلاش خود را بعد از ظهر  شنبه، یکشنبه و هفته آینده ادامه دهند تا زمان از دست نرود و در مذاکرات برجام پیشرفت بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران روسیه برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید برای پیشرفت و اعتلای قم تلاش کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا حامدی ظهر پنجشنبه در دیدار نوروزی با مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری در مناسبت‌های مختلف اظهار کرد: شهر قم از لحاظ نظافت، مبلمان شهری و راه‌های ارتباطی جزو بهترین شهرها محسوب می‌شود.

امام جمعه پردیسان بیان کرد: وجود مقدس حرم بانوی کرامت و مسجد مقدس جمکران، شهر قم را نسبت به شهرهای دیگر مستثنی کرده و به شهرت جهانی تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه ویژه شهر قم بایستی برای اعتلا و پیشرفت آن تلاش شود، فلذا تحقق این امر مستلزم وحدت و همدلی مسئولان استانی و شهری بوده و باید دور از اختلافات باشد.

در ابتدای این دیدار نیز شهردار قم گزارشی از اقدامات صورت گرفته در عرصه عمران و آبادانی شهر قم ارائه کرد.

کد خبر 6064443

دیگر خبرها

  • باید برای پیشرفت و اعتلای قم تلاش کرد
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • جلالی، نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند 2030 را در کشور بومی کنیم!
  • پاکستان: پروژه گاز ایران نیاز امروز ماست
  • الهندی: مقاومت زیر بار آتش‌بس موقت نخواهد رفت
  • حماس: امکان توافق آتش‌بس با اشغالگران وجود ندارد
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند
  • تا زمان توقف تجاوز به غزه عملیات‌های یمن ادامه دارد