Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@16:42:27 GMT

تصویر آرامگاه نادر دست نشان

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۰۰۱۹

تصویر آرامگاه نادر دست نشان

پیکر نادر دست نشان پیشکسوت فوتبال ایران ظهر امروز در آرامگاه سید ملال قائم‌شهر به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر نادر دست نشان در ورزشگاه شهید وطنی با حضور پیشکسوتان فوتبال قائشمهر نظیر حسین مسگر ساروی، محمود اسدی، پیروز جغتاپور، مرتضی صادقی  و همچنین بازیکنان و کادر فنی تیم نساجی مثل ساکت الهامی، میثم بائو، فرهاد کوچک‌زاده، اسماعیلی اسماعیلی در ابتدا برگزار شد و سپس پیکر وی به خانه ابدی در آرامگاه سید ملال به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم دست نشان که سابقه حضور در تیم‌های نساجی، رایکا، سپیدرود، ملوان، مس کرمان، نفت آبادان، استیل آذین، شهید قندی یزد، ماشین سازی و ... را در اثر ابتلا به کرونا و سپس ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: نادر دست نشان دست نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نامگذاری شود

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید محمدجواد چگینی شهید آتش‌نشان قزوینی، یکی از خیابان‌های شهر باید به نام این شهید نامگذاری شود.

ولی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین ضمن تسلیت به خانواده آتش‌نشان فداکار شهید محمدجواد چگینی و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد آتش نشانان، اظهار کرد: آتش‌نشانان قهرمانان کم‌ادعا و با اخلاص نامیده می‌شوند، همگان آن‌ها را بشناسند و درس آن‌ها را در خاطر نگه دارند.

وی با اشاره به تلاش مجموعه آتش‌نشانی در مهار و اطفای حریق آتش‌سوزی در خیابان شهیدانصاری، افزود: شهیدچگینی جان خود را فدای خدمت به همنوعان خود کرد و ضرورت دارد با همراهی مسئولان عنوان شهید خدمت را برای این آتش‌نشان فداکار در نظر بگیریم و پاسخگوی مطالبات بحق خانواده این مرحوم باشیم.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مالی شورای شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود تا به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره این شهید بزرگوار، یکی از خیابان‌های شهر و ساختمان مرکزی آتش‌نشانی شهرداری واقع در خیابان مولوی به نام شهید محمد جواد چگینی نامگذاری شود.

چگینی با اشاره به لایحه ادامه روند تملکات اراضی آستان امامزاده حسین (ع) گفت: با همراهی و همکاری نهادهای کشوری شاهد اجرایی شدن طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع) هستیم و با همدلی و هم‌افزایی بیشتر می‌توانیم شاهد به ثمر نشستن و بار نشستن این انتظار چندین ساله باشیم.

وی ضمن قدردانی از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی این اقدام را نقطه عطف تاریخی دانست و افزود: سپاه با این اقدام شجاعانه و تحقق وعده صادق هیمنه اسرائیل را در هم شکست و معادلات منطقه و جهان را تغییر داد.

کد خبر 745020

دیگر خبرها

  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • روز ۱۹۵ طوفان‌الاقصی| ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ راهیابی اسماعیلی، رستمی، گرمسیری و ساروی به نیمه‌نهایی
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نام‌گذاری شود
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نامگذاری شود
  • صحبت‌های انگیزشی مالک نساجی در تمرین