Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی استقلال و الشرطه سید حسین حسینی را با خود می برد و این اقدام گمانه زنی ها درباره نیمکت نشینی رشید مظاهری در این بازی را افزایش داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سید حسین حسینی امشب همراه با فرهاد مجیدی به کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با الشرطه عراق می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باحضور حسینی در کنفرانس مطبوعاتی خیلی‌ها می‌گویند سنگربان اصلی استقلال در بازی با الشرطه عراق اوست. البته باید دید در نهایت فرهاد مجیدی چه تصمیمی می‌گیرد اما آنچه مسلم است این که فرهاد به این دلیل حسینی را برای حضور در کنفرانس انتخاب کرد که می‌خواهد روحیه دروازه بان دوم تیمش را بالا ببرد.

از روزی که مجیدی سرمربی استقلال شده در تمام مسابقات رشید مظاهری گلر اصلی بوده و حسینی روی نیمکت نشسته است اما شاید در بازی با الشرطه عراق اتفاق دیگری رقم بخورد و حسینی فیکس شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال رشید مظاهری استقلال استقلال تهران باشگاه استقلال رشید مظاهری سید حسین حسینی فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!

محمد حسینی، مدافع تراکتور، یک ماه از میادین دور شد!

طرفداری | محمد حسینی، مدافع تیم فوتبال تراکتور، در جریان بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و به گفته پزشک تیم، حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود.

سید محمد حسینی که گفته می شد جانشین آقاسی در ترکیب تراکتور است حالا با مصدومیتی مواجه دشه که او را یک ماه از میادین دور کرده است. این در حالی است که تراکتور از نبود سرمربی رنج می برد و عارف آقاسی هم در بازی مقابل نساجی به خاطر محرومیت در ترکیب تراکتور نیست.

سیدمحمد حسینی با این مصدومیت بازی حساس با استقلال را هم از دست داده است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • گل محمدی برای سرمربیگری یک رقیب محبوب استقلالی پیدا کرد
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت