Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی کوشکی روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این تسهیلات به صورت کمک‌های بلاعوض و قرض‌الحسنه است که در بخش بازسازی ناوگان فرسوده شهری سبزوار هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر سبزوار با هدف جلوگیری از هدررفت سرمایه ملی و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی یک ضرورت مهم به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سبزوار گفت: بازسازی و تعمیرات اساسی اتوبوس‌های درون شهری با هدف کاهش مصرف سوخت، بهبود مبلمان شهری، کاهش سطح آلایندگی و افزایش ایمنی و بهره وری یکی از اولویت‌های سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار است.

وی افزود: در این شهر ۵۵ دستگاه اتوبوس فعال است که با احتساب جابه‌جایی دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی قبل از شیوع کرونا، روزانه ۳۰ هزار نفر از طریق ۱۶ خط و ۴۵۰ ایستگاه در شهر سبزوار جابه‌جا می‌شدند.

شهر ۲۴۷ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها شهرداری سبزوار اتوبوس حمل و نقل درون شهری مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری سبزوار اتوبوس حمل و نقل درون شهری شهرداری سبزوار اتوبوس حمل و نقل درون شهری مدیریت شهری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ تهران گفت: با توجه به لزوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی و با پیگیری‌های مکرر این معاونت از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، ناوگان اتوبوسرانی در بخش خصوصی و ملکی شرکت واحد اتوبوسرانی افزایش یافت.

فرهاد خدابخشی افزود: افزایش ناوگان اتوبوسرانی منطقه همزمان با نوسازی ناوگان صورت گرفته است که این افزایش ناوگان منجر به کاهش سر فاصله اعزام ناوگان خطوط و کاهش زمان انتظار مسافر در ایستگاه‌ها و به دنبال آن افزایش رضایت‌مندی شهروندان می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲۲ گفت: براین اساس خطوط اتوبوسرانی ۴۳۵ از مترو ایران خودرو به پایانه شهید باقری با ۹ دستگاه مینی بوس، خط ۳۲۵ از پایانه شهید باقری به مترو چیتگر با ۷ دستگاه اتوبوس، خط ۳۲۴ از پایانه شهید باقری به استادیوم آزادی با ۵ دستگاه اتوبوس و خط ۳۲۶ از مترو چیتگر به پایانه همت-شریعتی با ۹ دستگاه اتوبوس تقویت شدند.

دیگر خبرها

  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد