Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس  درباره آخرین وضعیت این تیم در آستانه دیدار با الریان قطر اظهار کرد: کادر فنی و بازیکنان خوب، با انگیزه و حرفه‌ای ما در شرایط بسیار خوبی  هستند و توانسته اند بر وضعیت سختی که به ویژه از لحاظ آب و هوایی در گوا وجود دارد، غلبه کرده و خودشان را مهیای بازی با الریان کنند تا امشب هم دل ملت ایران شاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره رطوبت و دمای بالای هوای شهر گوا گفت: شرایط آب و هوایی شهر گوا بسیار سخت است. در زمان بازی درجه حرارت هوا بین ۳۰ تا ۳۱ درجه سانتی گراد است و از همه مهم‌تر بحث رطوبت هوا را داریم که در بازی قبلی ما حدود ۸۳ درصد بود. این موضوع کار را برای بازیکنان ما بسیار سخت کرده بود. تیم ما مقابل الوحده امارات، الریان قطر و گوای هند بازی دارد که با این وضعیت آب و هوایی آشنا هستند و همین موضوع کارمان را سخت‌تر می‌کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: بازیکنان و کادر فنی حرفه‌ای ما توانسته‌اند خود را با این شرایط تطبیق بدهند و امیدوارم مثل دیدار قبلی مقابل الریان هم بازی خوب و تماشاگرپسندی را  انجام بدهند.

شکوری درباره شناخت پرسپولیس از الریان قطر عنوان کرد: کادر فنی پرسپولیس چندین جلسه آنالیز و بررسی نقاط ضعف و قوت الریان را برگزار کرده و این مسائل به خوبی شناسایی و درباره آن‌ها با بازیکنان صحبت شده است. شناخت خوبی از این تیم داریم و بازیکنان ما آماده بازی هستند.

او ادامه داد: امیدواریم مردم عزیزمان و به ویژه هواداران میلیونی پرسپولیس، امشب هم دعاگوی بازیکنان ما باشند و انرژی مثبت را برای آن‌ها ارسال کنند؛ زیرا در زمین با تمام توانشان برای شادی این هواداران می‌جنگند.  

معاون باشگاه پرسپولیس درباره نفرات مصدوم پرسپولیس گفت: در حال حاضر تیم ما مصدومی ندارد. بازی‌ها هر ۳ روز یک بار برگزار می‌شوند و ریکاوری بازیکنان بسیار سخت است؛ اما سعی دارند با تدابیر در نظر گرفته شده از سوی کادر فنی خود را آماده نگه دارند تا در این مسابقات بهترین نتایج را کسب کنند.

بیشتر بخوانید

شروع موفقیت آمیز پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس ابراهیم شکوری لیگ قهرمانان آسیا الریان قطر آب و هوایی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برای بازی جام حذفی برابر تیم آلومینیوم اراک، عنوان کرد: آلومینیوم تیم قابل احترام و خوبی است و نیازی به تاکید و صحبت در خصوص آن وجود ندارد ولی پرسپولیس اکنون در مسیری قرار دارد که می‌تواند منجر به قهرمانی همزمان در لیگ و جام حذفی شود بنابراین باید پرسپولیس این بازی را جدی بگیرد و با تمرکز و انرژی بالایی برای این بازی آماده شوند.

وی گفت: جام حذفی چون به شکل تک بازی انجام می‌شود اهمیت زیادی دارد. پرسپولیس باید در بهترین حالت خود باشد تا کمترین اشتباه را انجام دهد.

بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه «پرسپولیس در بهترین شرایط ممکن قرار دارد» گفت: پرسپولیس به لحاظ مدلی که بازی می‌کند، سبکی که ارائه می‌دهد و به جهت عملکرد، در بهترین شرایط قرار دارد، اما چون بازی حذفی جایی برای جبران ندارد مهم است که این تلاش و فلسفه قوی با تمرکز بالای بازیکنان همراه باشد تا در نهایت سربلند از زمین بیرون بیایند.

آشوبی در پاسخ به این پرسش که آلومینیوم چقدر می‌تواند در زمین خود برای پرسپولیس خطرساز باشد، عنوان کرد: آلومینیوم تیم خوبی است و به ویژه در ورزشگاه خانگی خود تیم قوی‌تری نیز نشان داده و قطعا بازی سختی برای پرسپولیس خواهد بود. البته این بستگی دارد که پرسپولیس با چه انرژی، کیفیتی و نگرشی در این بازی حاضر شود. به هر صورت چون تک حذفی است به راحتی نمی‌توان راجع به آن صحبت کرد، به ویژه اینکه پارامترهای ذهنی و انگیزشی آن نسبت به لیگ متفاوت است.

آشوبی گفت: مسابقات لیگ از نظر میزان توجه و حساسیت آن نسبت به جام حذفی فرق می‌کند و باید این میزان تفاوت را در ذهن بازیکن به حداکثر برسانیم. واقعا بازیکنان باید درصد بالایی برای این بازی قائل باشند در این صورت می‌توان به موفقیت پرسپولیس خوشبین بود چون پرسپولیس به لحاظ گروه بازیکنان، فنی، شکل عملکردی و سبک و فلسفه بازی نسبت به تیم آلومینیوم برتر است.

وی در پایان عنوان کرد: پرسپولیس اکنون شرایط خیلی خوبی دارد و مدلی که بازی می‌کند جذابیت زیادی برای هواداران دارد.

دیگر خبرها

  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت