Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@04:57:50 GMT

روحانی: برنامه صد روزه برای پایان دولت داریم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۰۱۱۷

روحانی: برنامه صد روزه برای پایان دولت داریم

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور با بیان اینکه وضعیت زنان در جامعه یکی از سوالات و شاخص هایی است که می تواند برای هر حکومتی ذکر شود، گفت: یکی از معیارهای این دولت این بوده است که زنان، جوانان، اقوام و اقلبیت های مذهبی  بتوانند فرصت و شرایط فعالیت در جامعه را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی بعد از ظهر شنبه در دیدار جمعی از فعالان حوزه زنان و خانواده که به صورت محدود حضوری و ارتباط ویدئو کنفرانسی انجام شد، اظهار داشت: استفاده از زنان در عرصه های مدیریتی همواره مورد تاکید این دولت بوده است و علاقمند بودم که وزیر زن هم در کابینه داشته باشیم اما توانم محدود بود و نشد، البته امروز دو معاون رئیس جمهور از میان زنان توانمند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر روحانی با بیان اینکه یکی از معیارهای دین مبین اسلام این بوده است که زنان در جایگاه متعالی خودشان قرار بگیرند، گفت: یکی از افتخارات انقلاب اسلامی هم همین است و آزاد بودن فعالیت زنان و داشتن فرصت لازم برای بروز دادن استعداداها و توانمندی هایشان از ویژگی های نظام اسلامی است.

این خبر تکمیل می شود ...

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حسن روحانی فعالان زنان سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری به میزبانی استانداری سمنان ضمن تشریح برنامه‌های سفر استانی دوم هیأت دولت سیزدهم به استان بیان کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری سفر دوم حجت الاسلام رئیسی و هیأت دولت به استان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه استان سمنان آماده حضور رئیس جمهور و هیأت دولت است، افزود: از هفته‌ها قبل کارشناسان نهاد ریاست جمهوری در استان حضور داشته و طرح‌ها و پروژه‌ها را اولویت بندی کرده‌اند همچنین نشست‌های مکرری با هدف طرح‌ها و برنامه‌های سفر استانی دوم به سمنان نیز برگزار شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه افتتاح چند طرح مهم در زمره برنامه‌های سفر حجت الاسلام رئیسی و هیأت دولت سیزدهم به استان است، تاکید کرد: فردا با حضور مسؤولان ارشد کشوری، شاهد افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی در سمنان خواهیم بود.

هاشمی با بیان اینکه جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد استان سمنان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون دیگر برنامه‌ای است که با حضور رئیس جمهور در شهرک صنعتی سمنان برگزار می‌شود، افزود: یکی از برنامه‌های محوری با حضور حجت الاسلام رئیسی جشن واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت و خانواده است.

وی با بیان اینکه در این مراسم به صورت نمادین به چند نفر از مشمولان طرح زمین رایگان در قالب جوانی جمعیت با حضور رئیس جمهور، سند زمین اعطا می‌شود، افزود: قواره زمین‌های اعطایی ۲۰۰ متری، ویلایی و برای کسانی است که فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از سال ۱۴۰۰ به دنیا آمده باشد.

استاندار سمنان نشست «حل مساله» با محوریت تأمین آب با حضور مسئولان و نخبگان استان سمنان را دیگر برنامه سفر رئیس جمهور به استان دانست و ابراز کرد: نشست شورای اداری با حضور رئیس جمهور در مرکز استان سمنان برگزار خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه رئیس جمهور دو دیدار مردمی هم خواهد داشت، تاکید کرد: دیدار مردمی اول ساعت ۹ صبح در مسجد امام خمینی (ره) سمنان و دیدار دوم ساعت ۱۶ در استادیوم تختی شاهرود خواهد بود.

کد خبر 6081383

دیگر خبرها

  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود
  • آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم
  • توده ۱۸ کیلویی از بدن یک بانوی بهشهری خارج شد
  • نوسانات بازار ارز و طلا زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند
  • پیش بینی بارشهای قابل توجه درمناطق جنوبی کشور
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال تحت پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند
  • این رژیم‌ها که می‌تواند چاق‌ترتان کند
  • مقایسه کارنامه اقتصادی دولت رییسی با دولت‌های اول روحانی و احمدی‌نژاد
  • (عکس) هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد؛ عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور سابق