Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@12:41:46 GMT

برکناری رییس شبکه بهداشت علی‌آبادکتول

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۰۱۳۸

رئیس شبکه بهداشت شهرستان علی آبادکتول در پی تزریق واکسن کرونای سهمیه پاکبانان به برخی مدیران شهری و پیمانکاران فضای سبز علی آبادکتول عصر امروز برکنار شد. ناطقان: روز گذشته قرار بود ۲۴ نفر از پاکبانان شهرداری علی آبادکتول واکسن کرونا دریافت کنند اما در اتفاقی قابل تأمل دو نفر از مدیران شهرداری، یک پیمانکار و همسرش واکسن کرونای سهمیه پاکبانان را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موضوع از روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان پیگیری ویژه‌ای را در این مورد در دستور کار قرار داد. صبح امروز نیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استاندار گلستان دستور رسیدگی فوری به این موضوع را دادند و در نهایت عصر امروز رئیس شبکه بهداشت شهرستان علی آبادکتول برکنار شد.

این در حالی است که گفته می‌شود با وجود ۴۵ نیروی پاکبان در شهرداری علی آباد کتول ۲۴ نفر آنان سهمیه واکسن دریافت کردند که طبق واکنش شهرداری علی آبادکتول، به علت اینکه برخی از پاکبانان مراجعه نکرده بودند و برای جلوگیری از هدررفت واکسن، ۴ نفر از عوامل شهرداری شامل ۲ نفر از مدیران شهری و پیمانکاران فضای سبز واکسن دریافت کردند. منبع: مشرق برچسب ها: شبکه بهداشت ، علی آباد کتول ، برکناری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شبکه بهداشت علی آباد کتول برکناری علی آبادکتول شبکه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی با پیاده‌رو‌های خاکی در منطقه پردیسان قم

علیرضا مظفری،مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به اقدامات منطقه هشت در سال گذشته اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ حدود ۱۶۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی بود که تا حدود ۱۵۰ میلیارد تومان از این میزان محقق و ازنظر پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصد پروژه‌ها انجام شده است. 

وی با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۳ بالغ‌بر ۲۸۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: ۸۰ میلیارد تومان از این مبلغ صرف نهضت پیاده‌روسازی می‌شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم ابراز کرد: در شش ماه نخست امسال، حداقل ۹۰ تا ۹۵ درصد پردیسان را از پیاده‌رو‌های خاکی به سیمان برسانیم و از سال‌های آینده نیز به سنگفرش و موزاییک فرش تبدیل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه پیاده‌رو‌های خاکی در منطقه پردیسان یکی از معضلات شهروندان در سال‌های اخیر بوده است، اضافه کرد: این مشکل به دلیل کامل اجرا نشدن تعهدات تعاونی‌های مسکن فعال در این منطقه رخ‌داده است.

 مظفری مطرح کرد: شهرداری قم در سال‌های اخیر تلاش کرده است تا با چشم‌پوشی از انجام نشدن تعهدات از سوی دیگران با اصلاح این پیاده‌روها، شرایط تردد برای شهروندان پردیسان را بهبود ببخشد.

بوستان‌های جنگلی تجهیز می‌شوند

وی یکی دیگر از اقدامات برنامه‌ریزی‌شده برای سال ۱۴۰۲ در پردیسان را تجهیز بوستان‌های جنگلی در این منطقه دانست و گفت: چند مجموعه باغ و فضای سبز جنگلی در منطقه هشت قرار دارد که برنامه‌ریزی‌شده تا به بوستان شهری با قابلیت استفاده مردم تبدیل شود. 

مدیر منطقه هشت شهرداری قم تصریح کرد: این فضای سبز جنگلی، معبر، آب و برق و امکانات ندارد که در سال جدید این اقدامات اجرایی خواهد شد و فضای سبز جنگلی به فضای سبز شهری مورد استفاده مردم تبدیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور | دستگیری مجرمانی که سکه طلا می‌خواستند | قرار گذاشتن با متقلبان کنکور در جاده
  • عجیب اما واقعی؛ دریافت رمز ارز به خاطر تقلب در کنکور
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • خداحافظی با پیاده‌رو‌های خاکی در منطقه پردیسان قم
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم