Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:02:40 GMT

بررسی و آزمون بیش از ۵۷۰۰ مخزن CNG خودرو در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۰۱۵۱

بررسی و آزمون بیش از ۵۷۰۰ مخزن CNG خودرو در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه قنبریان امروز شنبه در سخنانی گفت: با توجه به اجباری بودن استاندارد مخازن CNG نصب شده در خودروهای دوگانه سوز، در سال گذشته ۵۷۲۳ مخزن خودرو، مورد بازرسی و آزمون قرار گرفت که از این تعداد، ۶۶ عدد مخزن مردود و معدوم شد.

وی افزود: بازرسی چشمی از مخازن مذکور هر سه سال یک بار و آزمون هیدرو استاتیک به صورت پنج سال یک بار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد لرستان اظهار کرد: از آنجایی که مخازن CNG خودرویی، تحت فشار حدود ۳۰۰ بار هستند، آسیب ناچیز می‌تواند باعث ایجاد خطر انفجار شود، از این رو انجام آزمون هیدرواستاتیک مخازن CNG و بازدید دوره‌ای آنها، از اهمیت زیادی برخوردار است.

قنبریان گفت: در حال حاضر هفت آزمایشگاه همکار استانی و ۴ آزمایشگاه دارای گواهینامه در سطح ملی (ISO/IEC ۱۷۰۲۵) در زمینه آزمون هیدرو استاتیک مخازن CNG خودرو در استان فعالیت دارند که بر اساس استاندارد ملی مربوطه و با همکاری بازرسان استاندارد، مخازن ذخیره CNG منصوبه بر روی خودروهای دوگانه سوز را مورد بازرسی و آزمون ادواری قرار می‌دهند.

وی یادآور شد: شهروندان در صورت داشتن هر گونه شکایت یا مشاهده تخلف از آزمایشگاه‌های آزمون هیدرو استاتیک مخازن CNG خودرو، می‌توانند موارد خود را به اداره کل استاندارد استان اعلام کنند.

کد خبر 5191380

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره استاندارد لرستان سی ان جی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیوع کرونا آمار کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ کرمانشاه بوشهر اردبیل انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا واکسن کرونا شهرستان کرج CNG خودرو مخازن CNG

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار یحیی الهی گفت: مأموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ایست بازرسی به یک دستگاه کامیون تریلی کشنده حامل یک دستگاه لودر مشکوک و آن را متوقف کردند که در بررسی مدارک ارائه شده از سوی راننده تریلی مشخص شد، محموله فاقد مدارک قانونی و قاچاق است.

وی افزود: کارشناسان ارزش لودر قاچاق را ۵۰ میلیارد تومان برآورد کردند که به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی لرستان اظهارداشت: در این رابطه یک نفر هم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

سردار الهی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان، طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس تماس بگیرند تا در کمترین زمان ممکن برای شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

دیگر خبرها

  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • ماجرای انتقال اشیا تاریخی بروجرد به مخزن نگهداری قلعه فلک‌افلاک چه بود؟
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • شستشوی ۷ مخزن با ظرفیت ۵۲ هزارو ۶۰۰ مترمکعب در ارومیه
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • افزایش ظرفیت مخازن آب شهری کردستان
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز