Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@01:07:13 GMT

تیم ملی بانوان چگونه به رنکینگ فیفا بازگشت؟

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۰۲۴۹

تیم ملی بانوان چگونه به رنکینگ فیفا بازگشت؟

نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان گفت: با توجه به مکاتبات و پیگیریهای انجام شده توسط فدراسیون فوتبال و اعلام برنامه اردوهای تیم ملی به فیفا تیم ملی فوتبال بانوان ایران رنکینگ فیفا بازگشت.

 به گزارش مشرق، شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان در خصوص واریز پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان عنوان کرد: با  نظر مساعد عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال  و پیگیری‌های که از سوی اینجانب صورت گرفت طبق قولی که داده شده بود، سرانجام پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال  بانوان امروز به حساب شان واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: البته باید این نکته را  یاد آوری کنم که یکی از برنامه های مهم عزیزی خادم در زمان انتخابات توجه ویژه پیشرفت و توسعه در حوزه بانوان بود. یکی از اهداف اصلی ما در این مسیر این است، که فوتبال بانوان رو به جایگاه اصلی خودش برگردانیم. آنچه مسلم است فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را با توجه به شرایط موجود در این زمینه انجام خواهد داد.

نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان در خصوص بازگشت تیم ملی فوتبال بانوان به رنکینگ فیفا اظهار داشت: با توجه به مکاتبات و پیگیری‌های انجام شده توسط فدراسیون فوتبال و اعلام برنامه اردوهای تیم ملی به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تیم ملی بانوان ایران به رنکینگ فیفا بازگشت.

موسوی در ادامه خاطر نشان کرد: طبق اساسنامه فدراسیون انتخاب سرمربی تیم ملی بانوان و پیشنهاد آن به هیات رئیسه از سوی نایب رئیس سوم و رئیس دپارتمان بانوان است. برهمین اساس در هر سه رده بانوان سرمربی پیشنهادی را  به رئیس فدراسیون و  سایراعضای هیت رئیسه اعلام کردیم و پس از تصویب هیات رئیسه فدراسیون متعاقبا از طریق سایت رسمی فدراسیون اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان گفت: البته با توجه به نگاه بسیار ویژه رئیس فدراسیون به حوزه بانوان و اهمیتی که ایشان بر برگزاری هرچه سریع تر اردوها دارند یقین دارم که ااین امر بزودی محقق خواهد شد.

منبع: فدراسیون فوتبال

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فیفا بانوان فدراسیون فوتبال فوتبال فدراسیون فوتبال رئیس فدراسیون رنکینگ فیفا نایب رئیس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جشنواره شطرنج رده‌های سنی مختلف بانوان کشور برگزار شد که زهرا پروین در رده سنی زیر ۱۸ سال با کسب ۴ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست و بدست آوردن ۵ امتیاز از ۷ بازی و پوئن شکنی نسبت به زهرا قربانی از آذربایجان شرقی درسکوی دوم ایستاد و مدال نقراه تصاحب کرد.

دراین رده سنی ستایش کریمی از تهران با ۵/۵ و و زهرا قربانی از آذربایجان شرقی با ۵ امتیاز مقام‌های اول و سوم را کسب کردند.

۲۴۴ شطرنج باز برگزار کننده مسابقات رده سنی زیر ۸ سال تا ۱۸ سال جشنواره قهرمانی کشور بودند.

مسابقات جشنواره شطرنج پسران کشور نیز با حضور ورزشکاران خوزستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات