Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان، با بیان اینکه واحدهای صنفی و سوپر مارکت‌ها که بر اساس رنگ‌بندی شیوع کرونا در استان سمنان باز هستند در صورت تخلف و نقض دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس، پلمپ می‌شوند، بیان کرد: وضعیت کشور کماکان از نظر شیوع کرونا ویروس نگران کننده است و شیب شیوع این ویروس صعودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان سمنان هم از نظر وضعیت شیوع کرونا ویروس، روند صعودی دارد اگرچه به نسبت دیگر استان‌های کشور شیب شیوع این بیماری کمتر است که این امر به دلیل آن است که استان سمنان دیرتر از دیگر استان‌ها وارد پیک جدید شیوع کرونا شد و روند شیوع کرونا در استان در هفته‌های آینده افزایشی خواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه هنوز به پیک قبلی شیوع کرونا در استان سمنان نرسیدیم و امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به پیک گذشته نرسیم، ابراز کرد: رعایت دستورالعمل بهداشتی تنها راهکار مقابله با تداوم شیوع کرونا در استان است.

آشناگر با بیان اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وظیفه همگانی است و توقع داریم در بحث رعایت دستورالعمل‌ها، دستگاه‌های اجرایی با جدیت پای کار باشند، تاکید کرد: در وضعیت قرمز کرونایی در ادارات ضروری تا ۵۰ درصد کارکنان به دورکاری بروند و باید این کار اتفاق بیفتد و در صورت انجام نشدن دورکاری در ادارات، مسئولیت شیوع این ویروس در اداره برعهده مدیر مجموعه است.

وی افزود: تیم بازرسی باید حضور بیشتری در واحدهای صنفی مجاز به فعالیت بر اساس رنگ بندی کرونایی داشته باشند و باید تخلف‌ها در واحدهای صنفی متخلف که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند ثبت و درچارچوب قانون با اصناف متخلف برخورد شود و همچنین نیروی انتظامی حتماً تردد درون و برون شهری را کنترل کند و در بحث تردد شبانه نظارت‌ها افزایش یابد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه گزارش شده است که برخی از مشاغل گروه یک که در مناطق وضعیت رنگ بندی قرمز باز هستند دستورالعمل‌ها بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که باید به این واحدها تذکر داده شود، بیان داشت: هشدار داده شود که اگر سوپر مارکت‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس را رعایت نکنند به طور حتم پلمب می‌شوند.

کد خبر 5191390

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان علیرضا آشناگر محدودیت های کرونایی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیوع کرونا آمار کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ کرمانشاه بوشهر اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا واکسن کرونا شهرستان کرج دستورالعمل های بهداشتی شیوع کرونا در استان رعایت دستورالعمل دستورالعمل ها کرونا ویروس استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: گزارش‌هایی از تخلفات برخی بیمارستان‌ها و واحدهای درمانی قم دریافت کرده‌ایم که اداره کل تعزیرات موظف است هرچه سریع‌تر به آنها رسیدگی کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید علی اکبر غلامیان در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم، گفت:‌ اداره کل تعزیرات موظف است نظارت‌ها و بازرسی خود را از بیمارستان‌ها افزایش دهد.

وی با اشاره به وضعیت قیمت دارو در استان افزود: گزارشهایی از تخلفات برخی داروخانه‌ها در سطح استان به‌دست ما رسیده که استاندار نسبت به آن دستور رسیدگی فوری داده‌اند.

غلامیان عنوان کرد: گزارشی از وضعیت قیمت‌گذاری و مشکلاتی که در حوزه دارو وجود دارد در طول این چند هفته اخیر از طریق استاندار قم به معاون اول رییس جمهور ارائه شده و ما نیز در حال پیگیری هستیم تا این وضعیت را ساماندهی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در سال جدید نظارت‌ها بر بازار باید بیش از گذشته باشد، گفت: حل مشکلات معیشتی مردم، برخورد با متخلفین و اخلال‌گران در بازار و غیره جزو برنامه‌های اصلی مدیریت استان است.

غلامیان بیان کرد:‌ مردم قم نسبت به تغییرات قیمت‌ها در بازار و اخلال‌هایی که ایجاد می‌شود معترض هستند؛ مطالبه آن‌ها به حق است و ما مسئولین وظیفه داریم به آن رسیدگی‌کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم عنوان کرد: طرح کاسبان امین و ناظران افتخاری دو موضوع مهمی بود که توسط استاندار در استان مطرح شد و ما توقع داریم اتاق اصناف این موضوع را با جدیت در استان عملیاتی کند.

وی تاکید کرد: هدف همه مسئولانی که در جلسات کارگروه تنظیم بازار حضور پیدا می‌کنندف این است که به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کنند لذا در این راستا باید متحد و یکپارچه شویم.

انتهای پیام/

 

  

دیگر خبرها

  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • قصابی و رستوران متخلف در بروجرد پلمب شد
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان انجام شد