Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه قطر امروز اعلام کرد که کشورش قطعا آماده میزبانی از رقابت های جام جهانی 2022 است

به گزارش طرفداری و به نقل از خبرگزاری قطر، شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، عصر امروز اعلام کرد که کشورش آماده میزبانی از بازی های جام جهانی در سال آینده است و در حال حاضر نیز مشغول مذاکره با تامین کنندگان واکسن است تا اطمینان حاصل شود که همه کسانی برای این بازی ها به قطر می روند می توانند به واکسن دسترسی داشته باشند، قطری ها در مجموع به دنبال این هستند تا یک تورنمنت(جام جهانی) بدون ویروس کرونا را در بهترین حالت برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه قطر که معاون نخست وزیر این کشور نیز است در این باره ادامه می دهد: در حال حاضر برنامه هایی برای آماده کردن شرایط واکسیناسیون برای همه کسانی که برای دیدن بازی های جام جهانی به قطر می آیند، در حال آماده شدن است . ما امیدواریم در این باره بتوانیم به همه برنامه هایمان برسیم و با همان کیفیتی که مد نظر ماست بازی ها دنبال شود. ما یک جام جهانی عاری از کرونا و با حضور همه تماشاگران فوتبال می خواهیم تا ذره ای از کیفیت و لذت بازی های جام جهانی کم نشود.

جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال ماه قبل گفته بود که مسابقات نهایی جام جهانی در سال آینده با حضور کامل همه تماشاگران برگزار خواهد شد.

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان شماره 7 نادر دست نشان بایگانی می شود؛ نساجی مشکی می پوشد تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا؛ حضور سه استقلالی و یک فولادی هنک تن ‌کاته: پرسپولیس بهترین تیم آسیاست / برنامه ‌ریزی کنفدراسیون دیوانه ‌وار است ام باپه خطاب به توماس مولر: لذت ببر توماس! جادوی هری کین؛ آقای گل و آقای پاس گل لیگ برتر انگلیس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: همه چیز برای شرکت‌کنندگان در مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز از سراسر کشور در ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، صدراله بابلی فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب ضمن تبریک روز تأسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی بیان کرد: هرساله در نیمه اول اردیبهشت‌ماه، مراسمات یادواره و صعود به ارتفاعات بازی‌دراز در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی گف: آمادگی لازم برای پذیرای شرکت‌کنندگان در شهرستان وجود دارد. امسال هم با توجه به برنامه‌ریزی که توسط فرماندهی سپاه استان کرمانشاه و شهرستان صورت گرفته، بحمدالله برای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه، شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری یادواره‌ی شهدای بازی‌دراز را دارد.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای شرکت‌کنندگان در مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز، توضیح داد: مراسم اول یادواره شهدای بازی‌دراز شامگاه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه در کنار بقعه احمدبن‌اسحاق برگزاری می‌شود و همچنین از صبح ۱۴ اردیبهشت‌ماه نیز برنامه صعود به ارتفاعات بازی‌دراز را خواهیم داشت که همه امکانات لازم در نظر گرفته‌شده است.

وی ضمن تشکر از زحمات مجموعه‌ی دستگاه‌های اجرایی دخیل در فراهم کردن مقدمات صعود به بازی‌دراز ادامه داد: از سال گذشته سپاه استان و شهرستان کارهایی را آغاز کرده‌اند که امروز همه‌چیز در شهرستان برای برگزاری صعود به بازی‌دراز فراهم است.

بابلی با اشاره این‌که سال گذشته بیش از ۴۰ هزار نفر از سراسر کشور در این صعود شرکت کردند، خاطرنشان کرد: امسال هم در خصوص برگزاری نیز هیچ مشکلی وجود نداشته و از همه مردم عزیز و جامعه بزرگ ایثارگران دعوت می‌کنیم که برای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه به شهرستان سرپل‌ذهاب تشریف آورده و در این مراسم سنواتی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • برگزاری جشنواره اقوام بدون دبیری کمال تبریزی