Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، شکراله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان،  عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حسب دستور مقام عالی وزارت که طی نامه‌ای به ما ابلاغ شد اسامی این افراد به مقامات قضایی کتباً اعلام شد و همچنین با افراد خاطی در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان برخورد صورت گرفت و بعضی از این افراد با دستور مستقیم وزیر محترم بهداشت عزل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین خصوص افزود: طبق دستور یاد‌شده؛ معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان، رئیس مرکز بهداشت آبادان و مسئول واحد پیشگیری از بیماری‌های این مرکز بعد از این اتفاق عزل شدند.

دکتر سلمان‌زاده با بیان اینکه ۱۵ نفر از افراد شامل کارکنان و مدیران شهرداری اقدام به تزریق واکسن سهمیه داده شده برای پاکبانان کرده بودند، افزود: بعد از این که متوجه تزریق افراد غیر مرتبط شدیم تزریقات را موقتا متوقف کردیم و پس از آنکه شفاف‌سازی به صورت کامل صورت گرفت واکسن به سایر پاکبانان شهرستان تزریق خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: بیماران خاص مثل دیالیزی‌ها یا افراد سرطانی سهمیه واکسن مخصوص به خود را دارند و نیازی نیست که ما از سهمیه پاکبان‌های عزیز برای آنها استفاده کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان یادآور شد: در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان ۲۷۴ نفر است. در ۲۴ ساعت اخیر نیز، از ۴۰۴ نمونه گرفته شده ۲۲۴ مورد جدید مثبت داشته ایم که ۱۲۵ نفر مربوط به آبادان، ۶۹ نفر از خرمشهر و در شادگان ۳۰ مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است. همچنین چهار مورد فوت جدید در جنوب غرب خوزستان ثبت شد است که ۲ نفر مربوط به آبادان، یک نفر خرمشهر، یک نفر شادگان بوده است.

منبع: الف

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۳۱ حکم سبز در مراجع قضایی آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته، تعداد ۳۱ حکم سبز و جایگزین حبس توسط مراجع قضایی استان صادر شده است.

 سعید شهند صدور این احکام را نشان از اهتمام و توجه ویژه قضات استان به امر حفاظت و صیانت از محیط زیست و انفال الهی دانست و افزود: مامورین یگان حفاظت محیط زیست در راستای عمل به وظایف سازمانی خود و صیانت از ودیعه های الهی، با حضور شبانه روزی در مناطق و عرصه های طبیعی با هرگونه تخلف زیست محیطی برخورد کرده و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی با اشاره به اهمیت اقدامات فرهنگی آموزشی در این زمینه بیان کرد: کارشناسان آموزش  و محیطبانان حفاظت محیط زیست در سراسر استان نیز با برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی در طول سال تلاش می کنند تا با افزایش آگاهی ها و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست، میزان تخلفات و جرایم این حوزه به حداقل برسد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی، شهند تهیه علوفه برای حیات وحش، تهیه بسته های آموزشی زیست محیطی و آبیاری درختان پارک ملی دریاچه ارومیه را از جمله احکام سبز صادر شده برشمرد و افزود : سازمان حفاظت محیط زیست از همفکری و هم افزایی قضات و مسوولان و مدیران دستگاه قضایی در این عرصه بهره مند بوده است و حمایت دستگاه قضایی از مامورین یگان حفاظت محیط زیست به عنوان ضابطین قضایی، زمینه برخورد قاطع آنان را در برخورد با متخلفین این حوزه فراهم می سازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک مدافع جدید در جمع طلایی پوشان آبادانی
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • صدور ۳۱ حکم سبز در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم