Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-20@01:13:03 GMT

اعتراف فرهاد مجیدی: این سخت‌ترین بازی است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۰۴۹۲

اعتراف فرهاد مجیدی: این سخت‌ترین بازی است

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل الشرطه عراق در دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: همانطور که قبلاً گفتم، شش بازی ما در این تورنمنت بازی‌های سختی خواهد بود. خیلی خوشحالم که در بازی قبلی توانستیم با نتیجه خوب به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: تمام بازی‌های این گروه سخت است، اما معتقدم دیدار فردا سخت‌ترین و مهم‌ترین مسابقه ما در این گروه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا پیروزی در بازی نخست به تیمش انگیزه می‌دهد یا شمشیر دو لبه‌ای است که آنها را مغرور خواهد کرد، خاطرنشان کرد: من با بازیکنانم صحبت کردم و به آنها گفتم می‌توانید فقط تا شب همان بازی خوشحال باشید. فردای آن روز بازی با الاهلی را فراموش کردیم و باز هم می‌گویم که فردا مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی ما خواهد بود. به بازیکنان گفتم اگر تمرکز لازم را نداشته باشیم، این دیدار را از دست می‌دهیم.

مجیدی در خصوص اینکه آیا الشرطه را می‌شناسند و بازی‌های این تیم را آنالیز کرده‌اید یا نه، گفت: بعد از بازی با الاهلی من و همکارانم، چند بازی الشرطه در لیگ عراق و همینطور بازی آنها مقابل الدحیل را آنالیز کردیم. آنها تیمی فیزیکی هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به مرحله بعدی مسابقات بازمانده باشد.

دیدار رفت این دو تیم هفته گذشته به میزبانی توپچی‌ها برگزار شد که با تساوی به پایان رسید و تک گلی که کیمیش در این بازی وارد دروازه حریف کرد مجوز صعود شاگردان توماس توخل به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را صادر کرد.

اودگارد پس از پایان بازی در گفتگو با اظهار داشت: «احساس من این است که ما در این بازی خوب عمل کردیم و در بسیاری از دقایق توانستیم کنترل توپ و میدان را در دست بگیریم. اما در بعضی از لحظات شرایط تغییر کرد و ما به اندازه کافی خوب نبودیم، مثل زمانی که آنها موفق شدند دروازه ما را باز کنند و این اتفاقی بود که در خانه ما هم رخ داد.

ما در برابر محوطه جریمه حریف سریع عمل نکردیم و لیگ قهرمانان رقابتی است که سرنوشتش در همین لحظات تعیین می‌شود و ما امروز هم به اندازه کافی خوب نبودیم. بنابراین از اینکه حذف شدیم بسیار ناراحت هستیم.»

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • اعتراف مدافع شمس آذر؛ استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • اعتراف پوچتینو به عادت عجیب: خرافاتی نیستم
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • اعتراف پیولی: رم با کیفیت‌تر میلان بود!
  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم
  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی