Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز اول مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا با یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز برای شاگردان غلامرضا محمدی به پایان رسید.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز (شنبه) در آلماتی قزاقستان آغاز شد که در پایان رقابت‌های اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم، یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز از آن مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 57 کیلوگرم، علیرضا سرلک در دور اول مقابل روزگلدی سیداف از ترکمنستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه 3 بر صفر از سد محمد بیلال از پاکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. سرلک در این مرحله مقابل یوتو تاکشیتا از ژاپن با نتیجه 5 بر یک پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 9 بر 4 مقابل راوی کومار دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از هند مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 65 کیلوگرم، مرتضی قیاسی در دور نخست با نتیجه 6 بر 2 کریم حوجاکوف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل علی بیک عثمان اف از قرقیزستان با نتیجه 7 بر 3 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. قیاسی در این مرحله مقابل تاکوتو اوتوگورو قهرمان جهان از ژاپن با نتیجه 8 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در کشتی آخرش با نتیجه 7 بر صفر و ضربه فنی نادر رحیم اف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 70 کیلوگرم، امیرحسین حسینی در دور اول با نتیجه 3 بر یک مقابل کاران از هند مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر هندی در مرحله یک چهارم نهایی، حسینی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 79 کیلوگرم، علی سوادکوهی در دور نخست با نتیجه 2 بر صفر از سد ریوکی یوشیدا از ژاپن گذشت. وی در دور بعد مقابل سایاکبای یوسوپوف از قرقیزستان با نتیجه 14 بر 10 به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل گلیم جان یوزربایف از قزاقستان با نتیجه 8 بر 2 به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. سوادکوهی در دیدار پایانی با نتیجه 5 بر 3 مغلوب  بیونگ مین گانگ از کره جنوبی شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 97 کیلوگرم، علی شعبانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل مین وون سئو از کره جنوبی با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر ساتیوارت کادیان از هند را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.

وی در فینال، درحالی که تا پیش از آن دو فینالیست کشتی آزاد کار خود را بدون طلا تمام کرده بودند، علی شعبانی یرگالی قزاقستانی را با نتیجه  12 بر 2 از پیش رو برداشت و مدال طلا را از آن خود کرد.

فردا (29 فروردین) نیز مسابقات در اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم دنبال خواهد شد که مجید داستان، مصطفی حسین خانی، حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امین طاهری نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها هستند./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مرحله نیمه نهایی کشتی آزاد مدال طلا بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی و زمان دعوت‌شدگان تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد

 به گزارش تابناک، به نقل از فدراسیون کشتی ، اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: احمد محمدنژاد جوان (خراسان رضوی) علیرضا سرلک (لرستان) ابراهیم خواری (مازندران)

۶۱ کیلوگرم: رضا اطری (مازندران) محمدرضا اسدی (تهران)

۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد (مازندران) آرمین حبیب زاده (مازندران)

۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی (مازندران) ابراهیم الهی (مازندران)

۷۴ کیلوگرم: یونس امامی (تهران) حسین ابوذری (مازندران)

۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی (مازندران) عادل پناهیان (مازندران)

۸۶ کیلوگرم: هادی وفایی پور (همدان) رضا سلیمانیان (مازندران)

۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور (مازندران) بهنام سرابی (تهران)

۹۷ کیلوگرم‌: امیرعلی آذرپیرا (تهران) محمدحسین محمدیان (مازندران) کامران قاسم پور (مازندران)

۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران) علیرضا رکابی (مازندران)

سرمربی: محسن کاوه

مربیان: مهدی تقوی – احسان لشگری – رضا افضلی - اباذر اسلامی– مهدی قاسمی جو

مربی بدنساز: عباس خدایاری

ماساژور: سجاد امیری

سرپرست: علی روحی

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا روزهای ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه و مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • عبور کشتی از سالِ سنگین با یک رفتن غیرمنتظره و ۷ سهمیه
  • ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • اسامی و زمان دعوت‌شدگان تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد
  • ۱۵ کشتی گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان
  • نور، میزبان اردوی تیم کشتی آزاد جوانان