Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@23:25:21 GMT

گارسیا در پایان فصل والنسیا را ترک می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۰۵۵۷

با اعلام سران باشگاه والنسیا، سرمربی اسپانیایی این تیم در پایان فصل جاری از هدایت این تیم کنار گذاشته می‌شود. خبرگزاری میزان - تیم والنسیا که هدایتش بر عهده خاوی گارسیا است در فصل جاری لالیگا با کسب ۳۴ امتیاز از ۳۰ بازی در رده سیزدهم ایستاده و یکی از بحرانی‌ترین فصول خود در سالیان اخیر را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که هواداران خفاش‌ها باتوجه به نمایش ضعیف والنسیا دیگر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و حتی لیگ اروپا شانس چندانی ندارند.

از همین رو و به دلیل کسب نتایج ضعیف مدیران باشگاه والنسیا تصمیم گرفتند به همکاری با خاوی گارسیا، سرمربی فعلی خود پایان دهند، اما با مذاکراتی که بین طرفین صورت گرفته، گارسیا تا انتهای همین فصل سرمربی والنسیا خواهد یود، اما در پایان فصل باید مستایا را ترک کند.

«موندو دیپورتیوو» نیز مدعی شد گارسیا و والنسیا به پایان کار رسیده‌اند و مدیران این تیم محبوب درصددند برای فصل آینده هدایت تیمشان را به فرد دیگری بسپارند. بیشتر بخوانید: واکنش رئال مادرید به پیشنهاد آرسنال؛ اودگارد فروشی نیست

انتهای پیام/

برچسب ها: والنسیا خاوی گارسیا لالیگا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والنسیا والنسیا خاوی گارسیا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اندی گارسیا تا نادال؛ جود بلینگام در کنار ستارگان مشهور جهان در مراسم لوریوس / عکس

هافبک جوان انگلیسی رئال مادرید یک ستاره جهانی است.

طرفداری | جود بلینگام، هافبک جوان و آینده‌دار انگلیسی رئال مادرید، در مراسم جوایز معتبر لوریوس در بخش بهترین پیشرفت سال به افتخاری دیگر دست یافت.

ستاره رئال مادرید در کنار نواک جوکوویچ، رافائل نادال، یوسین بولت و اندی گارسیا، بازیگر سرشناس هالیوود، پس از کسب جایزه پیشرفت سال لوریوس عکس‌هایی به یادگار انداخت. جود بلینگام در حال تبدیل شدن به یکی از درخشان‌ترین ستارگان دنیای فوتبال است. او به تازگی با کسب دستاوردهای چشمگیر، نام خود را در صدر اخبار ورزشی جهان قرار داده است. او در همان فصل اول حضورش در رئال مادرید، جایگاه خودش را به عنوان بازیکنی کلیدی و تاثیرگذار در خط میانی این تیم اسپانیایی تثیبت کرده است.

جود بلینگام پس از دریافت جایزه پیشرفت ورزشی سال در مراسم لوریوس با انتشار تصاویری از ستارگان سینما و دنیای ورزش در اینستاگرام‌اش نوشت:

چه شبی بود! برایم افتخار بزرگی بود که در چنین رویداد معتبر و در کنار بسیاری از قهرمانان ورزشی‌ام شب را بگذرانم و جایزه پیشرفت سال جهان را دریافت کنم. ممنونم!

بلینگام در کنار ستارگان تنیس مانند جوکوویچ و نادال، اسطوره المپیک یوسین بولت و بازیگر افسانه‌ای اندی گارسیا در این مراسم باشکوه حضور داشت. در ادامه نگاهی به تصاویر جود بلینگام در کنار ستارگان مشهور دنیای می‌اندازیم.

بیشتر بخوانید: رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • از اندی گارسیا تا نادال؛ جود بلینگام در کنار ستارگان مشهور جهان در مراسم لوریوس / عکس
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • (ویدئو) پایان شکست ناپذیری دوین هِنی به دستان رایان گارسیا رقم خورد!
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال