Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@14:46:05 GMT

ارتش در استحکام‌بخشی دفاعی کشور نقش راهبردی داشته است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۰۶۴۰

ارتش در استحکام‌بخشی دفاعی کشور نقش راهبردی داشته است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، ۲۹ فروردین روز ارتش را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را خدمت جنابعالی، فرماندهان، مدیران و آحاد کارکنان و خانواده‌های جان‌برکف و ولایت‌مدار ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش سرافراز و مقتدر جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۲ سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌های پر فراز و نشیب ایران اسلامی و آوردگاه‌های خطیر، فداکارانه و مجاهدانه همچون ستاره‌ای نورانی در سپهر انقلاب اسلامی درخشیده است.

همراهی با بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در سرنگونی رژیم منحوس پهلوی، همراهی با ملت بزرگ ایران اسلامی در استقرار و تثبیت نظام مقدس و الهی جمهوری اسلامی، حضور پر قدرت و تمام‌عیار در جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس و تقدیم ۴۸ هزار شهید گلگون‌کفن، حفظ و حراست بی‌نظیر از حدود و ثغور ایران اسلامی و دفع هرگونه تهدید و نقش‌آفرینی مسئولانه در تمامی عرصه‌های خدمت به ملت بزرگ ایران اسلامی نظیر سیل، زلزله و شیوع و فراگیری ویروس منحوس کرونا همه و همه جلوه‌هایی از ایثار جانفشانی و خدمت صادقانه به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی بوده است.

بی‌تردید اقتدار، پیشرفت، توانمندی، سرآمدی و آمادگی بالای رزمی امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل تفکر و اندیشه انقلابی، جهادی و استکبارستیزی فرماندهان و آحاد رزمندگان مؤمن، شجاع و ولایتمداری است که نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت پرچم مقدس ایران عزیز را هدف والای خود قرار داده‌اند و آماده‌اند تا با نثار جان خویش از استقلال و تمامیت ارضی کشور و انقلاب اسلامی که ودیعه خداوند متعال در عصر غیبت کبرا است، محافظت کنند.

امروز وحدت بی‌نظیر ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون ید واحد، پیوند عمیق و ناگسستنی با ملت بصیر و بزرگ ایران و تبعیت کامل از ولایت مطلقه فقیه، ارتش سرافراز ایران اسلامی را همچون حصنی حصین در برابر نظام سلطه به کوهی استوار تبدیل کرده است که هیچ بد اندیش متجاوزی را جرأت تجاوز به این آب و خاک مقدس نیست.

خداوند متعال را شاکریم که ارتش جمهوری اسلامی نقش حیاتی و راهبردی خود را در حفظ استقلال و تمامیت ارضی و استحکام‌بخشی به بنیان دفاعی کشور تحت رهبری‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به بهترین نحو ایفا کرده است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز بر خود واجب می‌داند همچون گذشته با پشتیبانی همه‌جانبه و تأمین نیازهای دفاعی در تمامی حوزه‌های رزم زمینی هوایی، دریایی، پدافندی، الکترونیکی و همچنین خدمت صادقانه به آحاد رزمندگان غیرتمند ارتش، گام‌های اساسی را در پیشرفت و اعتلای ارتش مقتدر و سرافراز ایران اسلامی بردارد.

کد خبر 5191404 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدعبدالرحیم موسوی سید عبدالرحیم موسوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران برجام مجلس شورای اسلامی سید عباس عراقچی مذاکرات هسته ای محمد جواد ظریف صحن مجلس نطنز ماه مبارك رمضان حسن روحانی ایالات متحده امریکا سعید خطیب زاده انتخابات 1400 حجت الاسلام حسن روحانی محمدجواد ظریف ارتش جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ایران آغاز حرکت جهان به سوی ظهور حجت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،آیت الله حسینی همدانی گفت: یکی از روز‌های بزرگ در تاریخ معاصر کشورمان یوم الله ۱۲ فروردین است روزی که مردم بر جاهلیت دوم خط بطلان کشیدند و حاکمیت اسلام و الله را انتخاب کردند این حماسه بزرگ با رهبری امام خمینی(ره) صورت گرفت.

خطیب نماز جمعه کرج تصریح کرد: امروز بعد از گذشت ۴۵ سال از انقلاب حرکت جمهوری اسلامی نه تنها کند نشده است بلکه با صلابت و قدرت تمام در حال پیشروی است و این حرکت انقلابی باعث بیداری ملت‌های آزادی‌خواه جهان نیز شده است.
او تاکید کرد: امروز دشمن با تمام قوا برای ضعیف جلوه دادن جمهوری اسلامی تلاش می‌کند و تمام تلاش آنها برای ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب است، اما رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همیشه با تاکید بر نقش مردم سعی در خنثی کردن توطئه دشمنان داشته است همانطور که در شعار امسال نیز با اشاره به مردم به رفع مشکلات اقتصادی کشور با کمک مردم تاکید کرده است.
امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به سیاست آمریکا در قبال ایران گفت: میان‌ جمهوری‌خواهان و دموکرات برای دشمنی با ایران تفاوتی وجود ندارد بلکه حکومت آمریکا با ایران و اسلام مشکل دارد آنها می‌دانند ایران دست برتر منطقه است و تمام تلاش آنها برای کمرنگ کردن نقش ایران در منطقه با شکست مواجه شده است.
حسینی همدانی در ادامه با اشاره به وقایع فلسطین و طوفان الاقصی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان مقاومت فلسطین مطرح کردند پیروزی نهایی با ملت فلسطین است.
او افزود: امروز جبهه‌های مختلف مقاومت از لبنان سوریه، عراق، یمن و ایران ضربات متعدد و جبران ناپذیری بر اسرائیل و آمریکا زده‌اند و هر روز شاهد تضعیف بیشتر جبهه کفر و ستم هستیم.
 امام جمعه کرج تاکید کرد: امروز مقاومت می‌تواند هر روزی که بخواهد طوفان جدیدی به راه اندازد طوفانی که پیکره ظالمان جهان را درهم می‌کوبد.
او تصریح کرد: امروز سازمان‌های جهانی مایه ننگ بشر شدند این سازمان‌ها باید از خود بپرسند در آینده چگونه می‌توانند این حجم از سکوت در برابر جنایات آمریکا و اسرائیل را شرح دهند.
آیت الله حسینی همدانی در پایان شب قدر را‌ از مهم‌ترین شب‌ها در زندگی هر فرد دانست و گفت: شب قدر شبی است که جهت و روزی یک ساله بلکه یک عمر فرد را مشخص می‌کند و در این شب باید در آن به امام عصر ارواحنا فدا توجه ویژه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • ثروت و قدرت در جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است
  • انقلاب اسلامی ایران آغاز حرکت جهان به سوی ظهور حجت است
  • اجرای طرح انسداد مرزها توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • عرصه امنیت زیرساخت رشد تولید در کشور است
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • اعتراف بزرگ انگلیس در جنگ با روسیه
  • ژنرال انگلیسی: در جنگ با روسیه بیشتر از ۲ ماه دوام نمی آوریم
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد