Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@12:25:17 GMT

باخت سنگین مقابل استقلال تقصیر من بود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۰۶۶۴

رگکامب سرمربی رومانیایی الاهلی در نشست خبری پیش از دیدار با الدحیل قطر درباره شکست تلخ تیمش در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال، گفت: من مسئول اصلی شکست سنگین مقابل استقلال هستم. باید در مسیر درستی قرار بگیریم و در بازی مقابل الدحیل محکوم به برد هستیم.

وی افزود: بدون شک بازی آسانی مقابل الدحیل نداریم ولی در این بازی تلاش می‌کنیم تا به مسیر درست برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی باید به هر نحوی 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

استقلال در بازی اول خود مقابل الاهلی عربستان با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید. آبی پوشان پایتخت فردا در دومین بازی خود باید به مصاف الشرطه عراق برود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: الاهلی لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا الاهلی سرمربی الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه معوقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السد که محمدامین حزباوی را در لیست بازیکنان خود می‌بیند، از ساعت 21 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه الثمامه دوحه مقابل تیم رده نُهمی الاهلی قرار می‌گیرد.

محمدامین حزباوی که در دیدار حساس هفته گذشته لیگ ستارگان قطر حضور ثابت در ترکیب السد مقابل الدحیل داشت و در روز شکست تیمش نمایش خوبی ارائه کرده بود، امشب هم بین 11 نفر اصلی برابر الاهلی حاضر است.

ملی پوش ایرانی السد که در 17 بازی از 19 مسابقه این فصل لیگ ستارگان قطر به میدان رفته و در دیدار رفت مقابل الاهلی گل اول تیمش را به ثمر رسانده بود، امشب هم امیدوار به درخشش در بازی برگشت است.

تیم فوتبال السد با 13 پیروزی، چهار مساوی و دو شکست در این فصل 43 امتیازی و تیم صدرنشین لیگ ستارگان قطر است که فاصله دو امتیازی با الغرافه رده دومی دارد.

یاران حزباوی در صورت پیروزی در مسابقه امشب مقابل الاهلی، فاصله 5 امتیازی با تیم دوم جدول پیدا می‌کنند و با توجه به دو بازیِ باقی مانده در لیگ ستارگان قطر شانس بالایی برای قهرمانی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!
  • شکست شباب الاهلی مقابل النصر در شب سوپرگل سعید عزت اللهی
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!