Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه صربستان در دیدار با محمدجواد ظریف به بحث و گفت‌وگو درباره موضوعات مختلف پرداخت.

خبرگزاری میزان – نیکلا سلاکوویچ وزیر امور خارجه صربستان که برای دیدار و گفتگو با مقامات کشورمان به تهران سفر کرده است بعد از ظهر امروز با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دوکشور به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به روابط تاریخی دو کشور و همچنین جایگاه با اهمیت حوزه بالکان از دیدگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، بر حفظ، تداوم و توسعه همکاری‌های دو کشور در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی با بهره گیری از سازوکار‌های ابتکاری و خلاقانه تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان به ظرفیت‌های موجود در حوزه روابط اقتصادی دو کشور اشاره و توسعه همکاری‌ها در بخش اقتصادی روابط را مورد تاکید قرار داد.

نیکلا سلاکوویچ وزیر امور خارجه صربستان نیز در این دیدار به ظرفیت‌های موجود در روابط دو کشور بویژه در حوزه‌های اقتصادی و صنایع اشاره کرد و امضای سند همکاری وزارتخانه‌های امور خارجه دوکشور را برای آینده همکاری‌ها مفید ارزیابی کرد.

تاکید بر اهمیت برگزاری نشست شانزدهم کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور به منظور توسعه و گسترش همکاری‌ها خصوصا در حوزه اقتصادی، مسائل مربوط به تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه ایالات متحده آمریکا، مسائل منطقه‌ای اعم از حوزه بالکان و مناطق پیرامونی کشورمان و همکاری‌های دوکشور در مجامع بین المللی، اقدامات دو کشور در حوزه واکسن و مبارزه با کرونا از دیگر موضوعات مورد گفتگو وتبادل نظر وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و صربستان در این دیدار بود.

بیشتر بخوانید: امضا تفاهم‌نامه توسعه دوستی و همکاری میان ایران و صربستان

انتهای پیام/

برچسب ها: محمدجواد ظریف وزیر خارجه صربستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدجواد ظریف وزیر خارجه صربستان جمهوری اسلامی ایران وزیر امور خارجه خارجه صربستان همکاری ها دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر امور خارجه به ترکمنستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حسین امیرعبداالهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به ترکمنستان خواستار توسعه همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای میان دو کشور همسایه شد. مقامات ایران و ترکمنستان در جریان این سفر همچنین موانع موجود بر سر راه تقویت همکاری‌ها را نیز بررسی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه ایران با رئیس جمهور ترکمنستان
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیرخارجه و رئیس جمهور ترکمنستان
  • توافق ایران و ترکمنستان برای سفر رئیسی به عشق آباد
  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی از همایش اقتصادی کشورهای ساحلی خزر
  • سفر وزیر امور خارجه به ترکمنستان
  • دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان
  • نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجه
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • استقبال امیرعبداللهیان از هنیه در تهران