Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به تجمع تاکسی‌داران به دلیل مسدودسازی خیابان اصلی شهر هرسین گفت : این خیابان عرضی کمتر از ۶ متر و طولی بیش از ۶ کیلومتر دارد.

او گفت : کم عرضی خیابان اصلی شهر هرسین سبب ازدحام جمعیت شده که این مشکل با پارک کردن خودرو‌ها در این خیابان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان هرسین با بیان اینکه ساختار شهری هرسین با سایر شهرستان‌های استان کرمانشاه متفاوت است، افزود: متأسفانه مردم به هیچ عنوان رعایت نکرده و تنها راه برای کنترل این موضوع و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بستن خیابان اصلی هرسین بود.

کنجوریان با بیان اینکه تجمع تاکسی‌داران به دلیل مسدودسازی خیابان اصلی شهر هرسین با نیوجرسی به جا نیست، افزود: وضعیت کرونایی شهرستان هرسین خطرناک و کشنده است، به طوری که هم اکنون ۴۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی این شهرستان بستری هستند.

او ادامه داد: تنها خیابان اصلی شهر هرسین با نیوجرسی بسته شده و سایر خیابان‌های مجاور، فرعی و اصلی این شهر باز است، لذا مردم و تاکسی‌داران می‌توانند سایر مسیر‌ها را انتخاب کنند.

فرماندار شهرستان هرسین گفت: مردم باید صبوری کرده تا آتش ویروس کرونا کمی فروکش کند، لذا تمام اقدامات انجام شده در راستای حفظ سلامت مردم است.

کنجوریان با بیان اینکه نصب نیوجرسی در ورودی‌های خیابان اصلی شهر هرسین کافی نیست، گفت: امیدواریم بسته شدن خیابان اصلی این شهر سبب کاهش مراجعات به بازار و سپس بسته شدن خودجوش بازار هرسین شود.

۱۱ مکان ورزشی خصوصی قانون‌شکن پلمب شد

رئیس اداره ورزش و جوانان سرپل‌ذهاب گفت: ۱۱ مکان ورزشی خصوصی قانون‌شکن در این شهرستان که با توجه به وضعیت قرمز و تعطیلی مشاغل گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار فعالیت می‌کردند، پلمپ شدند.

حجت صفری افزود: با توجه به شیوع موج چهارم کرونا از دوازدهم فروردین ماه جاری بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، باشگاه‌ها و مکان‌های ورزشی شهرستان تعطیل شده است.

او افزود: از همه ورزشکاران، هیات‌های ورزشی و دست اندرکاران در این مجموعه در این برهه زمانی حساس کرونا که بی‌رحمانه تخت و تاز می‌کند درخواست می‌کنیم از هرگونه فعالیت ورزشی به خصوص در مکان‌های سربسته به طور جدی خودداری کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان سرپل ذهاب با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد کرونا تعطیلی مشاغل گروه شغلی ۲ و، سه و چهار که مکان ورزشی در این گروه قرار می‌گیرند به مدت یک هفته دیگر تمدید شده و از تمام مالکان باشگاه‌های ورزشی می‌خواهیم تابع قانون باشند و فعالیت نکنند.

صفری با بیان اینکه سرپل ذهاب ۲۹ مجموعه ورزشی شامل ۱۱ مکان ورزشی بخش دولتی و ۱۸ باشگاه بخش خصوصی دارد، افزود: چهار هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته زیر نظر ۸۱ مربی و در قالب ۳۱ هیات ورزشی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

ارتش، صلابت، شجاعت و توان رزمی خود را در دفاع مقدس به نمایش گذاشت

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: ارتش، صلابت، شجاعت و توان رزمی خود را در دفاع مقدس به نمایش گذاشت و ایمان و اعتقاد خود به آرمان‌های انقلاب و امام راحل را ثابت کرد.

شهریار حیدری افزود: ۲۹ فروردین روز حماسه آفرینی نیروی زمینی ارتش و یادآور شجاعت و رشادت‌های این نیرو‌های مخلص برای دفاع از ایران اسلامی است.

او افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی رشادت‌های ارتشیان را در دوران دفاع مقدس و پس از آن از یاد نبرده و به طور قطع قدردان تلاش‌های خاضعانه، صادقانه و مقتدرانه آن‌ها است.

نماینده مردم شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتش در هشت سال دفاع مقدس صلابت و شجاعت و توان رزمی خود را به منصه ظهور گذاشت.

حیدری گفت: ارتش ما امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و در کنار سایر نیرو‌های مسلح از کیان نظام و مرز‌های کشور دفاع می‌کند و اجازه تعرض را به هیچ دشمنی نخواهد داد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه حمل و نقل دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا شهرستان هرسین ۱۱ مکان ورزشی سرپل ذهاب دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان

علیرضا نیکوفر رئیس اداره صمت سامان گفت: کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در این شهرستان با هوشیاری بازرسان صمت شناسایی و پلمب شد.

وی افزود: این کارگاه تولید غیرمجاز مواد غذایی واقع در ناحیه صنعتی شهرستان سامان در شرایط غیر بهداشتی و بدون هر گونه مجوز تولید، سیب سلامت و نشان استاندارد، چیپس سیب زمینی تولید و روانه بازار مصرف کرده است. 

بیشتر بخوانید

افزایش ۴۱ درصدی کشفیات قاچاق فرآورده‌های سلامت در چهارمحال و بختیاری

نیکوفر اضافه کرد: در بازرسی از این کارگاه غیر مجاز ۲۰۰ کیلوگرم چیپس غیربهداشتی توقیف و امحا شد. 

وی ادامه داد: مالکان این کارگاه غیرمجاز با جعل برند، محصول غیربهداشتی تولیدی را در سطح بازار توزیع کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین
  • آخرین وضعیت پلمب شیرینی فروشی قدیمی در خیابان انقلاب/ عکس
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است