Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:47:36 GMT

رئیس سازمان بهزیستی به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۱۱۳۷

رئیس سازمان بهزیستی به کرونا مبتلا شد

مسعود آسیما شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رییس سازمان بهزیستی از اواسط هفته گذشته دچار علایم بیماری کرونا و متعاقبا تست پی سی آر وی هم مثبت اعلام شد.
وی اضافه کرد: آقای قبادی دانا طی چند روز گذشته در منزل تحت درمان بود اما امروز (شنبه) به علت شدت علایم عمومی جهت تکمیل مراحل درمانی و انجام اقدامات پیشگیرانه از علایم شدیدتر و ریوی در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قبادی دانا دارای بورد فوق تخصصی آلرژی و ایمونولوژی بالینی و عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، پنجم دی ۱۳۹۷ طی حکمی از سوی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور منصوب شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا وحید قبادی دانا ریاست سازمان بهزیستی کشور سازمان بهزیستی کشور پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وحید قبادی دانا ریاست سازمان بهزیستی کشور ویروس کرونا وحید قبادی دانا ریاست سازمان بهزیستی کشور سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما براساس پیش بینی طی این روز بارش در البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، چهارمحال‌وبختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدیدتر است. ضمن این که شدت بارش‌ها برای امروز خواهد بود و از فردا بارش‌ها ضعیف خواهند شد و این شرایط برای بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ خواهد داد.
برای روز پنج‌شنبه نیز در کرمان، مناطقی از یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت به شکل پراکنده‌تر در خراسان رضوی و جنوبی نیز رخ خواهد داد.
از روز پنج‌شنبه روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور آغاز خواهد شد.
تهران امروز شاهد ادامه رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهیم بود و در روز چهارشنبه نیز این شرایط ادامه خواهد داشت. همچنین بیشینه دما در تهران به ۱۸ درجه بالای صفر خواهد رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد