Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@08:02:48 GMT

آزادی ۲۸۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در سال گذشته

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۱۲۳۱

آزادی ۲۸۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در سال گذشته

بیژنی از آزادی ۲۸۰ نفر از زندانیان مالی و جرائم غیر عمد سال گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «منصور بیژنی» امروز (۲۸ فروردین ماه)، اظهار کرد: میزان کل بدهی این افراد قریب به ۱۹۰ میلیارد تومان بوده که با مداخله کمیته های صلح و سازش و شورای های حل اختلاف زندان ها و تلاش و اهتمام مددکاران افزون بر ۱۶۰میلیارد تومان از سوی شکات و طلبکاران بخشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل زندان ها، اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مابقی بدهکاری این افراد از طریق آورده زندانیان ، تسهیلات بانکی، کمک های بلاعوض، منابع ستاد دیه و یاری خیرین و نیکوکاران بوده است.

 

وی تصریح کرد: در کنار مراقبت و نگهداری از زندانیان، بازپروی و بازسازی شخصیت زندانیان با هدف باز اجتماعی شدن آنان با ارائه برنامه های فرهنگی و تربیتی، آموزشی و ورزشی، حرفه آموزی و اشتغال و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در زندان ها انجام می گیرد.

 

بیژنی بیان کرد: انتظار بر این است که همه نهادها و دستگاه های مختلف مجموعه زندان ها را در انجام این رسالت یاری رسانند، زیرا که زندانیان بخشی از شهروندان جامعه بوده و جز سلب آزادی سایر حقوقش باید محترم شمرده شود.

 

مدیرکل زندان ها، اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: زندانیان جرائم غیرعمد افرادی غیربزهکار هستند که حبس آنان دارای پیامدهای منفی متعدد برای اعضای خانواده آنان و جامعه است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در شرایط فعلی کرونایی که جشن های گلریزان برای جمع آوری کمک به زندانیان جرائم غیر عمد برگزار نمی شود، گفت: از همه ی افراد حقیقی، حقوقی، خیرین و نیکوکاران و نهادها و دستگاه های ذی ربط استمداد یاری می طلبیم تا در این ماه عزیز خدا گره ای از این گونه زندانیان بردارند و لبخند را بر لبان خانواده های آنان بنشانند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: زندانیان مالی جشن های گلریزان جرائم غیرعمد زندانیان آزادی زندانیان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند

امتداد - همزمان با برگزاری یازدهمین جشن گلریزان آزادی زندانیان در بانک مسکن استان هرمزگان، هفت نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به همت مشتریان عزیز و همکاران خیر بانک مسکن استان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  موسی رحیمی مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان با بیان این مطلب گفت: در این جشن با کمک مشتریان و همکاران خیر و مشارکت ستاد دیه  توانستیم  پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری کنیم و هفت زندانی را در روزهای نخستین سال جاری  به آغوش گرم خانواده باز گردانیم.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که  جشن گلریزان هرساله در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی بانک مسکن و حمایت از  ستاد دیه  در مدیریت شعب استان هرمزگان برگزار می شود؛ گفت : بانک مسکن افتخار دارد به عنوان حامی ستاد دیه و با همت و همدلی مشتریان و کارکنان خیر در برگزاری این سنت حسنه مشارکت کند به طوری که ماحصل این مشارکت طی برگزاری ۱۰ دوره  گذشته جشن گلریزان در بانک مسکن هرمزگان آزادی ۲۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد  بوده است

دیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان همچنین از ستاد مردمی دیه استان و مشتریان و کارکنان خیر بانک که در این امر خیر مشارکت کرده اند؛ قدردانی کرد.

عبدالمجید مرادی نسب مدیر ستاد دیه استان هرمزگان نیز طی سخنانی با قدردانی از اقدامات خداپسندانه بانک مسکن در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: تا کنون کمک های بسیار خوبی از سوی مشتریان و کارکنان بانک مسکن در این خصوص صورت گرفته است که ارزشمند بوده و قابل تقدیر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد