Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:36:20 GMT

باخت پرسپولیس در نیمه اول مقابل الریان

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۱۴۶۴

باخت پرسپولیس در نیمه اول مقابل الریان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۱:۳۰ امشب مقابل الریان قطر در هفته دوم رقابت‌های گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا به میدان رفت که نیمه نخست این دیدار با پیروزی یک بر صفر الریان همراه بود.

نایف (۱۹) برای الریان قطر گلزنی کرد.

شاگردان یحیی گل محمدی که نخستین بازی خود در رقابت‌های مرحله گروهی را با پیروزی یک بر صفر مقابل الوحده امارات پشت سر گذاشته بودند برای رسیدن به گل در بازی با الریان قطر بازی مالکانه و سرعتی را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک‌های سرخپوشان ایران بازی مالکانه خود را با پاس‌های سرعتی به مهدی ترابی و امید عالیشاه آغاز کردند تا بتوانند شهریار مغانلو را در محوطه جریمه الریان صاحب موقعیت گل کنند.

این امر سبب شد تا خط دفاعی الریان که شجاع خلیل زاده بازیکن تیم ملی ایران نیز در بین آنها حضور داشت در دفع حملات پرسپولیسی‌ها دچار مشکل شوند.

شاگردان لوران بلان در الریان نیز برای رسیدن به دروازه حامد لک چاره‌ای جز استفاده از ضد حملات خود نداشتند پ. همین موضوع باعث شد تا وحید امیری که این بار در پست غیر تخصصی‌اش در دفاع چپ بازی می‌کرد خطاهایی را انجام دهد تا نماینده قطر صاحب موقعیت برای سانتر از جناحین شود.

اتفاقی که منجر به گل این تیم در دقیقه ۱۹ توسط نایف شد.

غفلت احمد نورالهی و سید جلال حسینی باعث سرزنش نایف بازیکنان الریان شد تا دروازه پرسپولیس برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا باز شود.

بازیکنان پرسپولیس در ادامه بازی کاملاً یکطرفه ای را روی دروازه الریان انجام دادند اما هیچیک از حملات آنها با تعدد بازیکنان خط دفاعی الریان منجر به گلزنی سرخ‌ها نشد تا نیمه اول این بازی با همان یک گل قطری‌ها به پایان برسد.

کد خبر 5191467 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال الریان قطر لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مهدی طارمی کشتی فرنگی کشتی آزاد قهرمانی آسیا تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال الوحده امارات الاهلی عربستان تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال پورتو چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای امشب فوتبال جهان، دو رقیب دیرینه، یعنی ریورپلاته و بوکاجونیورز در مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه مقابل همدیگر قرار گرفتند و در بازی‌‌ای پرگل بوکا توانست با ۳ گل از سد حریفش بگذرد.

گل اول بازی را میگل بورخا در دقیقه ۱۰ به ثمر رساند. روی یک ضدحمله سریع، با پاس کلودیو اچوری، مهاجم کلمبیایی توانست دروازه بوکا را باز کند.

برتری ریورپلاته تا لحظات پایانی نیمه اول ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱+۴۵ میگل مرنتیل با شوتی از نزدیکی نقطه پنالتی بازی را مساوی کرد.

در دقیقه ۶۲ نیمه دوم ادینسون کاوانی کامبک بوکا را تکمیل کرد. روی اشتباه مدافعان حریف، توپ به کوین زنون رسید و با سانتر او،‌ کاوانی با ضربه سر دروازه حریف را فرو ریخت.

پنج دقیقه بعد هم مرنتیل روی ریباند شوتی که دروازه‌بان دفع کرده بود، گل سوم را وارد دروازه ریورپلاته کرد تا بازی ۳-۱ شود.

این نتیجه تا لحظات پایانی ادامه داشت و در وقت‌های اضافه پائولو دیاز یکی از گل‌ها را جبران کرد اما این کافی نبود و بوکا جونیورز با پیروزی ۳-۲ برابر ریورپلاته به مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه آرژانتین رسید.

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • لیگ یک/حافظیه برد به خودش ندید
  • مسوولیت  باخت را می‌پذیرم
  • رکورد 92 درصدی پرسپولیس در سال 1350
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • مصدوم و محروم سپاهان به سود پرسپولیس/ رضاییان محروم شد