Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@20:49:41 GMT

شکست یک نیمه‌ای شاگردان یحیی برابر الریان

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۱۵۲۸

شکست یک نیمه‌ای شاگردان یحیی برابر الریان

پرسپولیس روی یک ضربه ایستگاهی غافل گیر شد تا نیمه اول را با شکست به پایان ببرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم بازی را آرام آغاز کرده و در نخستین دقایق کوشیدند تا یک دیگر را محک بزنند. با این وجود پرسپولیس تمایل بیشتر به تهاجم در آغاز مسابقه نشان می‌داد اما به مرور شاگردان لوران بلان با پاس کاری توپ و میدان را به دست گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه بیستم، شماره بیست الریان یعنی نایف روی ضربه ایستگاهی که هم تیمی‌هایش به محوطه جریمه را در همان تیر یک با سر به گوشه دروازه پرسپولیس فرستاد.

پس از این گل پرسپولیس کمی جلوتر آمد و چند موقعیت نصف و نیمه روی همکاری ترابی و مغانلو از سمت چپ و همچنین سانتر از جبهه مخالف ایجاد کردند ولی ثمری برای سرخ‌ها نداشت. آن سوی میدان نیز الریانی‌ها بیکار ننشستند و ضد حملاتی را به ویژه با حرکات تکنیکی براهیمی را پایه ریزی کردند که موقعیت‌های نیز فایده‌ای نداشت تا نیمه نخست با برد تک گله الریان به پایان رسید.

کد خبر 487571

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس هواداران پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2021 الریان قطر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها

دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ایران با چهار گل کویت را شکست داد.

علی اکرمی، سعید احمدعباسی و سالار آقاپور در نیمه اول برای ایران گل زدند. در نیمه دوم سعید احمدعباسی از روی نقطه پنالتی بار دیگر گلزنی کرد و چهارمین گلش را در این رقابت‌ها و دومین گلش را در این مسابقه به ثمر رساند.

در دیگر دیدار همزمان افغانستان سه بر دو از سد بحرین گذشت و به عنوان تیم دوم پس از ایران صدرنشین راهی دور حذفی شد.

شاگردان وحید شمسایی در دور یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها با قرقیزستان روبه‌رو خواهند شد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است