Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@09:51:21 GMT

توضیحات رئیس جمهور درباره موفقیت کشور در مهار کرونا + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۱۷۱۶

توضیحات رئیس جمهور درباره موفقیت کشور در مهار کرونا + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در جمع فعالان حوزه زنان گفت: ما یک بار بر کرونا فائق شدیم و آن را مهار کردیم اما نوع جهش یافته آن دوباره وارد کشور شد و چه مشکلاتی برای ما ایجاد کرد.

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید

واکنش مجری تلویزیون به سواستفاده از واکسن کرونا توسط شهرداری آبادان + فیلم

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کرونا درمان بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس جمهور جدید سنگال بر قطع وابستگی با کشور فرانسه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از ابیجان؛ بسیرو دیو مای فای، رئیس جمهور جدید سنگال، در جریان کارزار انتخاباتی و بعد از آن بار‌ها بر احیاء و تقویت حاکمیت ملی کشورش تاکید کرد.
مای فای در سخنرانی روز ملی سنگال گفت "ما برای تقویت حاکمیت ملی مان، مسئولیت تاریخی داریم. این مهم از یک سو از طریق قطع زنجیره‌های وابستگی اقتصادی و از سوی دیگر با کار و تلاش مداوم و مفید، میسر می‌شود."
در همین راستا دولت جدید سنگال، تمایل دارد مشارکت اقتصادی "برنده-برنده" با شرکت‌های خارجی به ویژه فرانسوی داشته باشد که در سنگال به استعمارگری نوین شهرت یافته اند. به غیر از بازبینی قرارداد‌های نفت و گاز و ماهیگیری، پرونده قرارداد‌های مالیات دوگانه فرانسه با مستعمره‌های سابقش نیز مطرح است. این قرارداد‌ها که قدمت شان به سال‌های نخست بعد از استقلال باز می‌گردد، شرکت‌های فرانسوی فعال در کشور‌های هدف را از پرداخت مالیات به دولت‌های آفریقایی معاف می‌دارد. بوبکر ناکانابو، وزیر اقتصاد و مالیه بورکینافاسو، در این باب با صراحت گفت "یک شرکت فرانسوی که مقرش در فرانسه است و فعالیتی اقتصادی در کشور ما دارد، مالیاتی به دولت ما نمی‌دهد، بلکه به دولت فرانسه مالیات می‌دهد."
در آنچه به سنگال مربوط می‌شود حدود ۲۵۰ شرکت بزرگ و کوچک فرانسوی از جمله غول‌هایی مانند توتال، اورانژ و فروشگاه‌های زنجیره‌ای اوشان در این کشور فعالیت گسترده‌ای دارند و بنابر قرارداد ۵۰ سال قبل از پرداخت مالیات بر درآمد و برخی مالیات‌های دیگر معافند. رای دهندگان سنگالی که بسیرو دیو مای فای جوان و حزب پان آفریکانیست پاستف را به قدرت رسانده اند، از حاکمان جدید انتظار دارند این نوع قرارداد‌ها را نیز مورد بازبینی قرار دهند که به نوعی ادامه استثمار مستعمره‌های سابق فرانسه محسوب می‌شوند. مالی و نیجر سال قبل به صورت یک طرفه قرارداد‌های مشابه را با فرانسه ملغی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


ا. بسیرو دیو مای فای - رئیس جمهور منتخب سنگال
۲. بوبکر ناکانابو - وزیر اقتصاد و مالیه بورکینافاسو

 

دیگر خبرها

  • اردوغان : اسرائیل را باید مهار کرد
  • نارضایتی زلنسنکی از کمک غرب به اسرائیل
  • بایدن بی‌بی را مهار می‌کند؟
  • تاکید رئیس جمهور جدید سنگال بر قطع وابستگی با کشور فرانسه
  • رئیسی انتخاب رئیس‌جمهور جدید اسلواکی را تبریک گفت
  • رئیسی انتخاب رئیس جمهور جدید اسلواکی را تبریک گفت
  • پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی در قبال ارتکاب جنایات خود
  • ببینید | توضیحات رئیس پلیس پایتخت درباره آغاز مرحله جدید طرح عفاف و حجاب در تهران
  • مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟
  • مشکلات واگن‌ های مترو با ورود رئیس‌ جمهور حل می‌ شود؟