Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب گلستان به ایرنا ، حمیدرضا جانباز عصر امروز شنبه در حاشیه بازدید سرزده از طرح‌ جمع‌آوری فاضلاب آزادشهر و ایستگاه پمپاژ آن اظهارداشت که تصفیه خانه فاضلاب این شهر از مدرن ترین تصفیه خانه‌ها است که همزمان حذف ازت و فسفر را انجام می‌دهد.

وی به اعتبار هزینه شده برای خرید تجهیزات تصفیه خانه فاضلاب آزادشهر اشاره نکرد اما قول تامین اعتبار لازم برای بهره‌برداری از این طرح تا سه ماه آینده را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ فاضلاب آزادشهر با قابلیت ۹ هزار متر مکعب در شبانه‌روز درسال ۹۹ با اعتبار پیش بینی شده ۸۰ میلیارد ریال شروع شد و اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همچنین در بازدید از طرح خط انتقال مجمتع آبرسانی آزادشهر و رامیان نیز بیان داشت که این شرکت هزینه تکمیل این طرح را پرداخت و آن‌را تا قبل از تابستان امسال وارد مدار آبرسانی خواهد کرد.

شهرستان های آزادشهر و رامیان با جمعیت تقریبی ۲۰۰ هزار نفر درشرق استان گلستان واقع‌اند.

برچسب‌ها گنبدکاووس تصفیه خانه رامیان گلستان آزادشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس تصفیه خانه رامیان گنبدکاووس تصفیه خانه رامیان گلستان آزادشهر اخبار کنکور فاضلاب آزادشهر تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، همزمان با ظهر پنجشنبه در قالب سفر استانی هیأت دولت به سمنان و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خوابگاه دانشجویان پسر دانشگاه سمنان افتتاح شد.

این خوابگاه فاز دوم خوابگاه پسران دانشگاه سمنان است که در زمینی به مساحت ۵۵۶ متر مربع، با زیر بنای بیش از ۲۶۰ متر به بهره برداری رسید.

این خوابگاه در دو طبقه و شش واحد ۶۰ متری افتتاح شد.

سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه این خوابگاه با هشت میلیارد تومان اعتبار گفت: بخشی از اعتبار این خوابگاه با مشارکت یکی از خیران استان سمنان تأمین شده است.

رئیس دانشگاه سمنان ادامه برای تکمیل این خوابگاه شامل محوطه سازی، دیوار کشی و پارکینگ و … چهار میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

وی افزود: این خوابگاه ظرفیت پذیرش ۵۰ دانشجوی پسر را داراست.

رئیس دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این خوابگاه ظرفیت خوابگاهی دانشگاه سمنان در دو بخش ملکی و استیجاری به چهار هزار و ۳۰۰ نفر رسید.

کد خبر 6081984

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • آبرسانی به ۵۰۰۰ روستای کشور
  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند