Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@18:57:31 GMT

اشتباهی که داور دیدار پرسپولیس - الریان مرتکب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۲۰۴۸

اشتباهی که داور دیدار پرسپولیس - الریان مرتکب شد

کارشناس داوری فوتبال کشورمان معتقد است که تیم الریان باید از دقیقه ۵۱ با یک بازیکن اخراجی و ۱۰ نفره به بازی مقابل پرسپولیس ادامه می‌داد. - اخبار ورزشی -

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص قضاوت تانتاشف ایلگیز، داور ازبکستانی دیدار الریان قطر - پرسپولیس ایران اظهار داشت: قضاوت خوبی را از داور ازبکستانی شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط در یک صحنه اشتباه کرد که آن هم در ادامه به آن اشاره خواهم کرد.

وی با شرح دقایق بحث برانگیز داوری افزود: در نیمه اول و در دقیقه 2 مسابقه کمک داور مسابقه آفسایدی را به ضرر پرسپولیس اعلام کرد که توپ به تیر دروازه الریان برخورد داشت. در این صحنه شهریار مغانلو یک متری در آفساید بود و داور به درستی این صحنه را آفساید اعلام کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: دقیقه 51 مسابقه، بازیکن شماره چهار الریان (فرانک کوم) خطایی را روی امید عالیشاه مرتکب شد که تنها اشتباه داور در همین صحنه بود. البته معتقدم داور این صحنه را به خوبی دید، اما فکر می‌کنم تحت تأثیر نتیجه بازی سعی در مدیریت صحنه داشت و بازیکن الریان را اخراج نکرد. در این صحنه داور به دادن کارت زرد بسنده کرد، در حالی که باید کارت قرمز می‌داد.

سلیمانی در خصوص گل دقیقه 4+90 سیامک نعمتی که از سوی داور مسابقه مردود اعلام شد، گفت: پرسپولیس توسط نعمتی به گل چهارم رسید، اما برخورد توپ به عیسی آل‌کثیر که در آفساید بود، گل او را مردود کرد که این تصمیم داور مسابقه هم درست بود.

وی با اشاره به اعتراض بازیکنان پرسپولیس به داور مسابقه یادآور شد: برخی تک حرکات داور اعتراض پرسپولیس را به دنبال داشت، اما چون از حریف خود پیش بودند، این اعتراض‌ها دامنه‌دار نشد. پرسپولیسی‌ها اعتراض زیادی به داور داشتند، به خصوص سیدجلال حسینی که باید اعتراض‌های خود را کنترل و مدیریت کند، چون ممکن است در مراحل بالاتر برای او دردسرساز شود.

برتری فاحش پرسپولیس مقابل الریان به لحاظ آمارکامیابی‌نیا بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس - الریان شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس داور مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم

کارشناس داوری کشورمان قضاوت داور دیدار صنعت نفت و پرسپولیس را خوب توصیف کرد. - اخبار ورزشی -

حسین عسگری درباره قضاوت علی‌اصغر مومنی در دیدار صنعت نفت - پرسپولیس اظهار داشت: بازی صحنه خاصی نداشت. ضمن اینکه بازی هم از سرعت بالایی برخوردار نبود و به همین خاطر کار داور راحت بود. در مجموع قضاوت داور خوب بود و تصمیم اشتباهی هم گرفته نشد.

وی افزود: من به داور توصیه می‌کنم که اضافه وزنش را کم کند. همیشه بازی‌ها اینطور تمام نمی‌شود. اگر بازی سرعت پیدا می‌کرد و مثلاً پاس‌های 60، 70 متری می‌دادند و ضدحملات سریع زده می‌شد، مطمئن باشید داور به مشکل می‌خورد. هر چند در این بازی هم داور بعضی صحنه‌ها را در فاصله 25 متری تصمیم می‌گرفت. گاهی صحنه‌ها پیچیده است و باید داور بهترین زاویه و فاصله مناسب داشته باشد، قطعاً این داور با اضافه وزن در آن زمان به مشکل می‌خورد.

کارشناس داوری کشورمان درباره صحنه پنالتی پرسپولیس تصریح کرد: پنالتی درست بود. منتهی این صحنه‌ها به خاطر عدم آگاهی بازیکنان از داوری اتفاق می‌افتد. بازیکن هرچند پشت به توپ بود ولی دستش کاملاً غیر طبیعی بود.

 

.

 

عسگری درباره گل اول پرسپولیس و اعتراض نفتی‌ها به خطای اسماعیلی‌فر روی بازیکن نفت، گفت: گل اول پرسپولیس کاملاً صحیح بود، بازیکن صنعت نفت خودش می‌خواست مانع از حرکت بازیکن پرسپولیس شود که لیز خورد و به زمین افتاد.

 

.

 

وی همچنین اظهار کرد: در دقیقه 12 هم پرسپولیس یک گل زد که کمک داور آن را به درستی آفساید اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟
  • کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ بارسایی ها مرتکب اشتباهات زیادی شدند! / زیرنویس فارسی
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان