Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@01:36:26 GMT

وزش باد و رگبار باران از امشب

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۲۱۱۷

وزش باد و رگبار باران از امشب

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز یکشنبه ۲۹ فروردین ماه صاف تا نیمه ابری، ازشب با افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش پراکنده خواهد بود.

او افزود: وضعیت جوی مازندران روز دوشنبه ۳۰ فروردین ماه نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و احتمال بارش خفیف و پراکنده، از بعدازظهر با کاهش ابر پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت:آسمان مازندران روز‌های سه شنبه و چهارشنبه صاف تا نیمه ابری، همراه با افزایش دما و در دامنه‌ها و ارتفاعات با وزش باد گرم، از بعدازظهر چهارشنبه بتدریج همراه با وزش باد گاهی نسبتا شدید، افزایش ابر و در ارتفاعات با رگبار پراکنده خواهد بود.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی مازندران هوای مازندران وضعیت جوی مازندران وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای مازندران در ۱۰ روز آینده

ایسنا/مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز پنج‌شنبه ۹ تا شنبه ۱۸فروردین به شرح زیر پیش‌‏بینی می‏‌شود.

براساس اعلام هواشناسی مازندران روز پنج‌شنبه ۹ فروردین آسمان استان صاف تا نیمه ابری و در ساعات بعد از ظهر با افزایش ابر و در مناطق غربی و ارتفاعات با احتمال  بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

اما در روزهای جمعه و شنبه ۱۰ و ۱۱ فروردین هوای مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و در روز یک‌شنبه ۱۲فروردین آسمان استان نیمه ابری از بعد از ظهر ابری بویژه در نیمه غربی با بارش پراکنده و کاهش دما و وزش باد نسبتا شدید مواجه هستیم.

طبق پیش‌بینی هواشناسی مازندران روز دوشنبه ۱۳ فروردین در مناطق ساحلی و جلگه‌ای نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده و وزش باد؛ در ارتفاعات آسمان ابری و مه آلود با بارش باران، وزش باد و کاهش دما همراه است.

همچنین در روز سه‌شنبه ۱۴ تا پنج شنبه ۱۶ فروردین آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما، در روز جمعه ۱۷ همین ماه، هوا نیمه ابری گاهی ابری با احتمال بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی مازندران روز شنبه ۱۸ فروردین را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار جو نسبتاً پایدار در البرز تا روز شنبه
  • هوای گرم در انتظار مازندران
  • وضعیت هوای مازندران در ۱۰ روز آینده
  • آسمان نیمه ابری در مازندران
  • روند افزایشی دما در مازندران تا یکشنبه هفته آینده
  • پیش بینی وزش باد شدید و گرد و خاک در البرز
  • رگبار باران و برف در ۹ استان واقع در نیمه شمالی کشور
  • باد و باران در راه است
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و ضعیف در البرز
  • هوای بهاری در مازندران