Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه قطری نوشت که الریان در نیمه دوم دیدار مقابل پرسپولیس از هم فروپاشید و امیدش برای صعود به‌عنوان صدرنشین گروه E کاهش یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت قطری «استاد الدوحه» درباره شکست 3 بر یک الریان قطر مقابل پرسپولیس ایران نوشت: الریان بازی را قدرتمند آغاز کرد و نیمه‌ای عالی را پشت سر گذاشت؛ نیمه‌ای که با گلزنی نایف الحضرمی جوان با ضربه سری زیبا همراه بود و الریان پس از آن، فرصت‌های زیادی را برای گل دوم از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلان: وقتی تمرکز خود را مقابل تیمی چون پرسپولیس از دست می‌دهید، شکست می‌خورید

الریان در آغاز نیمه دوم فروپاشید و دو گل در دو دقیقه دریافت کرد. مهره دفاعی پرسپولیس یعنی کمال کامیابی‌نیا، گل تساوی را در دقیقه 47 به ثمر رساند و شهریار مغانلو در دقیقه 49، دومین گل پرسپولیس را زد. تیم ایرانی برتری خود را با دومین گل مغانلو در دقیقه 57 حفظ کرد. البته فهد یونس در دقایق باقیمانده، مانع به ثمر رسیدن گلی دیگر برای پرسپولیس شد.

الریان با شکست در این مسابقه، یک امتیازی باقی ماند و امیدهای این تیم برای صعود مستقیم به مرحله بعدی کمرنگ شد. پرسپولیس اما پس از کسب دومین پیروزی متوالی خود، شش امتیازی شد و به صدرنشینی‌اش در گروه E تداوم بخشید.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است