Web Analytics Made Easy - Statcounter

رینگ داخلی بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه نفتای سنگین پالایش نفت تهران است.

رینگ داخلی این بورس، امروز شاهد عرضه کالاهای اکستراکت سبک شرکت نفت ایرانول، آیزوریسایکل، پروپان و نفتای سنگین پالایش نفت تهران، آیزوفید، حلال ۴۰۲، حلال ۴۰۴ و ریفورمیت پالایش نفت تبریز، برش سنگین، گاز پروپان صنعتی و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز چهارشنبه (۲۵ فروردین‌ماه) کالاهای پنتان پلاس پتروشیمی پارس، ته‌مانده برج تقطیر عمده پالایش نفت کرمانشاه و حلال ۵۰۲، حلال ۴۱۰ و حلال ۴۰۶ پالایش نفت اصفهان در رینگ داخلی و آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز و رافینت ۲ شرکت پتروشیمی شیمی‌بافت در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

در این روز بیش از ۷.۵۳۹ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۶۵۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

برچسب ها: بورس انرژی ، پالایشگاه ، نفت لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000O1N

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بورس انرژی پالایشگاه نفت پالایش نفت بورس انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس،  یکی از موضوعاتی که امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌تواند در دستور کار سازمان بورس قرار گیرد عرضه‌های اولیه است. رشد عرضه‌های اولیه می‌تواند موجب بازگشت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران در سال‌های اخیر شود. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000It4

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد
  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود