Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید باجلان رئیس قرارگاه اطعام مهدوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: طرح اطعام مهدوی با آغاز ماه مبارک رمضان شروع به کار کرد.

او با بیان اینکه در روز اول شروع این طرح ۱۱ هزار و ۴۸۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد، گفت: ۳۰۰ افطاری ساده به افراد شناسایی شده اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قرارگاه اطعام مهدوی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۲ هزار و ۷۱۲ بسته معیشتی نیز در روز اول آغاز این طرح بین نیازمندان توزیع شد.

او با بیان اینکه در روز دوم ماه رمضان، ۱۳۲ هزار و ۴۷ پرس غذا میان نیازمندان توزیع شد، گفت: ۱۴ هزار و ۸۵۸ افطاری ساده به دست روزه داران رسید و ۴۰ هزار و ۶۹۴ بسته معیشتی در سراسر کشور توزیع شد.

رئیس قرارگاه اطعام مهدوی کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: در روز سوم ماه مبارک رمضان ۱۵۸ هزار و ۲۵۴ پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد.

او با بیان اینکه در این روز ۲۱ هزار و ۴۵۳ افطاری ساده در طرح اطعام مهدوی آماده شد و به دست روزه داران رسید، افزود: همچین ۴۶ هزار و ۷۷۵ بسته معیشتی در کنار غذای گرم و افطاری ساده توزیع شد.

باجلان گفت: هموطنان می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۱۴*و شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷ در این کار خیر مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید

اشتغال و درمان بعد از ماه رمضان در دستور کار پویش ایران همدل آغاز مرحله سوم پویش ایران همدل از امروز

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اطعام مهدوی افطاری ساده کمیته امداد نیازمندان توزیع شد افطاری ساده اطعام مهدوی غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد

علیرضا ثواچه، مدیر مرکز نیکوکاری ایلیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حمایت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س)، برنامه سمت خدا و مرکز نیکوکاری ایلیا ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک‌ و نیم کیلویی در استان یزد بین مستمندان به مناسبت ماه شوال توزیع شد.

وی افزود: بسته های گوشت قربانی در بین محرومان شهرستان های تفت، مروست، مهریز و مناطق مختلف شهر یزد توزیع شد.

ثواچه بیان کرد: برای توزیع بسته های گوشت در بین خانوارهای نیازمند از ظرفیت گروه های فعال، خیریه و جهادی برای توزیع بسته های گوشت قربانی استفاده شد تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی یادآور شد: علاوه بر این نیز در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و ایام ماه مبارک رمضان نیز بین ۳ هزار نفر از روزه داران به خصوص در مناطق محروم شهر یزد افطاری توزیع شده است.

ثواچه ضمن تشکر از خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک و حمایت این عزیزان، این برنامه و برنامه های دیگر را در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در سطح استان یزد اجرا کنیم.

کد خبر 6087775

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • توزیع ۸۰۰ غذای گرم در مجتمع نان شب ارومیه