Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@12:36:41 GMT

برنامه‌های آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۲۷۶۵

برنامه‌های آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آستان قدس رضوی امسال با سه رویکرد خود سازی ،جامعه پردازی و تمدن سازی به اجرای برنامه‌های مختلفی برای این ماه می‌پردازد.

همچنین مراسم برگزاری تفسیر قرآن کریم و مناجات خوانی هرشب در حرم مطهر، موضوع میلاد امام مجتبی ،شب‌های قدر و روز جهانی قدس ویژه برنامه حرم مطهر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزانه ۵۸ ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی از این بارگاه مقدس از ۲۸ شبکه داخلی و بین‌المللی به پنج زبان مختلف پخش می‌شود. ص۷حن و سرای مطهر رضوی امسال هم با شکوه‌تر از هر سال میزبان روزه‌داران است که در ماه مبارک رمضان دست به دامن امام مهربانی‌ها می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گزارش تصویری گزارش تصویری استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته بیش از ۴۶ هزار گلستانی خون خود را اهدا کردند

فاطمه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی یک سال گذشته ۷۵ هزار و ۷۲۲ نفر به مراکز انتقال خون استان گلستان برای اهدا خون مراجعه کردند که از این تعداد ۴۶ هزار و ۴۰۷ نفر موفق به اهدا خون شدند.

وی افزود: از این تعداد افرادی که خون خود را اهدا کردند ۴۱ هزار و ۸۷۹ نفر به صورت مستمر این کار را انجام می‌دهند و ۱۵ هزار و ۵۶۴ نفر هم جز افراد با سابقه هستند.

مدیرکل انتقال خون استان گلستان گفت: طی یک سال گذشته هشت هزار و ۹۶۴ نفر برای نخستین بار اقدام به خون گیری کردند که از این تعداد چهار هزار و ۲۸۹ نفر بانوان هستند.

وی یادآور شد: با توجه به مراجعات انجام شده و ۱۰.۵۸ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش اهدا خون داشتیم.

محمدی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال هم هفت هزار و ۲۰۰ نفر به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کردند که از این تعداد ۶ هزار و ۱۶۲ نفر موفق به اهدا خون شدند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد سه هزار و ۷۵۴ نفر به صورت مستمر خون اهدا می‌کنند، افزود: از این تعداد مراجعه کننده در ماه مبارک رمضان ۴۲۶ نفر بانوان بودند و ۹۱۸ نفر هم برای نخستین بار به مراکز خون گیری مراجعه کردند و هزار و ۴۹۰ نفر هم افراد با سابقه هستند.

مدیرکل انتقال خون استان گلستان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر فعالیت چهار پایگاه ثابت اتوبوس و تیم‌های خون گیری سیار هم در محلات شهرهای استان مستقر بودند.

کد خبر 6078533

دیگر خبرها

  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • معرفی ۴۴ واحد صنفی متخلف در ماه رمضان به دستگاه قضایی
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد
  • سال گذشته بیش از ۴۶ هزار گلستانی خون خود را اهدا کردند
  • تعامل تمییز و دلچسب با مردم در طرح «زندگی با آیه ها»
  • اهدای بیش از ۲ هزار واحد خون و پلاکت در ماه مبارک رمضان
  • وظیفه اصحاب رسانه هدایت جامعه به سوی نیکی ها و فضیلت هاست
  • استقبال بیش از ۷۰ هزار نفر از طرح زندگی با آیه‌ها
  • مشرف شدن بیش از ٨هزارو ۶۰۰ نفر به حرم مطهر رضوی در طرح از افطار تا سحر
  • نشان خادمی آستان قدس رضوی به میزبانان محفل اعطا شد