Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@14:45:10 GMT

لوران بلان:‌پیروزی پرسپولیس شانسی نبود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۲۸۴۱

 تیم فوتبال پرسپولیس امشب در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الریان قطر رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

لورن بلان سرمربی الریان بعد از این باخت، گفت: در 10 دقیقه ابتدایی بازی شاکله تیم بهم ریخت. ما در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم ولی در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد.

وی افزود: ما نیاز داریم تیم 90 دقیقه مثل نیمه اول بازی کند ولی موفق به این کار نشدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم همه چیز بهم ریخت و شاکله اصلی تیم بهم ریخت  و این باعث شد تا پرسپولیس فشار زیادی روی ما بیاورد. پیروزی پرسپولیس در این بازی شانسی نبود بلکه این تیم شانس اول صعود از گروه ما است.
سرمربی سرشناس الریان در پایان عنوان کرد: از عملکرد بازیکنان در نیمه دوم رضایت دارم و به آنها افتخار می کنم. امیدوارم در بازی بعدی مقابل الوحده امارات مثل نیمه اول با پرسپولیس بازی کنیم.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احسان حاج‌صفی برنده دربی کاپیتان‌های تیم ملی در اروپا

آاک با پاس گل حاج صفی، آریس را مغلوب کرد!

طرفداری | آاک یونان با نتیجه 2-0 آریس را از میان برداشت.

تیم فوتبال آاک در دیداری حساس مقابل آریس، با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی کریم انصاری‌فرد 75 دقیقه برای آریس بازی کرد و احسان حاج صفی با پاس گلی که داد، نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرد.

در چارچوب هفته پنجم لیگ یونان، تیم‌های آاک و آریس به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری 2 بر صفر آاک به پایان رسید.

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی آریس، در این بازی 75 دقیقه برای تیمش به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

اما در نقطه مقابل، احسان حاج صفی، هافبک ایرانی آاک، با یک پاس گل در دقیقه 70، زمینه ساز گل دوم تیمش شد و نقشی کلیدی در پیروزی آاک ایفا کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد
  • احسان حاج‌صفی برنده دربی کاپیتان‌های تیم ملی در اروپا
  • پیروزی یاران محبی در لیگ برتر روسیه
  • روستوف برد؛ محبی ۶۸ دقیقه بازی کرد
  • پیروزی فاینورد برابر سیتارد در حضور 7 دقیقه‌ای جهانبخش
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه جهانبخش
  • با درخشش مسی: اینترمیامی بالاخره برنده شد
  • پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس
  • بورنموث ۲-۲ یونایتد: تن‌هاخ و یک ماه بدون برد