Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:05:20 GMT

ارتش نماد صلابت و اقتدار نظام اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۲۹۷۸

ارتش نماد صلابت و اقتدار نظام اسلامی است

امیر سرتیپ دوم ستاد ضرغام مرادی روز یکشنبه، همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی، در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: آنچه که امروز بدان می‌بالیم، مرهون حماسه آفرینی و پایمردی دلیرمردانی است که در دوران هشت ساله دفاع مقدس در کارزاری شگرف، در مقابل تمام قدرت‌های روز جهان آبدیده شده و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: روز ارتش، یادآور رشادت بزرگمردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا از کیان نظام جمهوری اسلامی دفاع کنند.
فرمانده تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی مستقر در تربت‌حیدریه گفت: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا، شکل و ساختار برنامه‌های این یگان نظامی به شکلی است که عمده فعالیت‌های فرهنگی با همت خانواده کارکنان انجام می‌شود تا انسجام و همدلی در جامعه نیز نمود بیشتری یابد.
وی میزان مشارکت خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان و شوق آنها را برای حضور در برنامه‌های فرهنگی ستودنی خواند و بیان کرد: برپایی محفل انس با قرآن به صورت زنده و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در جوار شهید گمنام تدفین شده در شهرک سازمانی، از دیگر برنامه‌های این یگان نظامی است.
امیر سرتیپ مرادی افزود: عطر افشانی و گلباران مزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری مراسم جنگ شادی ویژه کارکنان و خانواده‌ها و همچنین سربازان مستقر در مناطق مرزی، تجلیل از خانواده‌های موفق در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی، برگزاری مسابقه کتابخوانی در بستر فضای مجازی از برنامه‌های دهه ارتش در سال جدید است.
وی در ادامه اظهار داشت: امسال نیز اجرای رزمایش کمکهای مومنانه از سوی کادر تیپ ۱۷۷ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه تربت‌حیدریه تداوم خواهد یافت.

امیر مرادی گفت: پارسال افزون بر ۲۰۰ بسته معیشتی، هر بسته به ارزش چهار میلیون ریال در چهارچوب کمکهای مومنانه به خانواده‌های کم درآمد و نیازمند در تربت‌حیدریه و زیرکوه قائنات اهدا شد.  

وی افزود: همچنین سه هزار پرس غذای گرم بین اهالی روستاهای مرزی زیرکوه قائنات که برخی از یگانهای تیپ ۱۷۷ تربت‌حیدریه در آن منطقه استقرار دارند، توزیع شد.  
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.  

حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند. همچنین از ۲۱ فروردین، سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی تا سوم اردیبهشت، روز شهادت امیر سپهبد محمدولی قرنی، به عنوان دهه بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی نام گرفته است.

برچسب‌ها نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تربت حیدریه ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تربت حیدریه ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تربت حیدریه ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی اخبار کنکور ارتش جمهوری اسلامی تربت حیدریه روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه گفت: با توجه به شرایط آب وهوایی وافزایش فعالیت ناقلان بیماری، مبارزه با انگل‌های خارجی دام یک ضرورت است .
ابوالحسن سیدین افزود: یکی از اصول مراقبت وبهداشت دام مبارزه وریشه کنی انگل‌های خارجی دام‌ها است که با گرم شدن هوا و افزایش فعالیت حشرات به ویژه انگل‌ها سبب انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام وسبب ایجاد خسارات فراوان مستقیم و غیرمستقیم به دامداران وصنعت دامپروری می‌شود 
وی گفت: انگل‌های خارجی می‌تواند سبب انتقال وبروز بیماری‌هایی مانند تب کریمه کنگو، بابزیوز، تیلریوز، لمپی اسکین وتب سه روزه شده و خسارات اقتصادی وبهداشتی فراوانی به همراه آورد 
سیدین افزود: همه ساله دامپزشکی نسبت به تامین بخشی از سموم ضد انگل خارجی مورد نیاز اقدام می‌کند وهمچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی دامداران را از خطرات ناشی از انگل‌های خارجی وراه‌های مبارزه با آن آگاه می‌سازد.

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی