Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@19:55:33 GMT

نشست آنلاین با موضوع روابط خیریه‌ها و دولت

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۳۰۲۱

نشست آنلاین با موضوع روابط خیریه‌ها و دولت

همشهری آنلاین-معصومه حق جو:  «سید احمد نصری» استاندار اسبق قزوین، بوشهر و سیستان و بلوچستان سخنران این برنامه، مطابق رویه ایجاد شده در ایام کرونا با حضور در دفتر مرکزی موسسه دارالاکرام برای مخاطبان و علاقه مندان این برنامه صحبت کرد.  

نصری در رابطه با موضوع «رابطه خیریه و دولت» بیان کرد: در کشور ما آنچه از فعالیت‌های خیریه و حمایتی که به دولت مرتبط است عملاً در چند نهاد انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی، سازمان هلال احمر و شاید بنیاد شهید و بنیاد جانبازان را هم بتوان در این رده قرار داد. چون به قشر وسیعی از افراد خدمت رسانی می کنند. اما در چند سال اخیر چند نهاد دیگر در این زمینه فعال شدند. مثلا ستاد اجرایی فرمان امام خمینی، بنیاد مستضعفان و آستان قدس رضوی از جمله نهادهایی هستند که به تازگی فعالیت حمایتی خود را گسترش  داده‌اند.

او  با اشاره به اینکه اگر خیریه ها فعالیت می کنند در واقع به دولت کمک می کنند، ادامه داد: دولت موظف است بسترهای فعالیت موسسات خیریه را فراهم کند. من به تجربه می گویم که دولت امکانات و ظرفیت های بسیاری دارد که بدون استفاده است. دولت باید به مردم خدمت کند و یکی از طرق خدمت همین است که امکاناتش را در اختیار خیریه ها بگذارد.

نصری بیان کرد: ما بیشتر از اینکه خلاء قانونی داشته باشیم دارای رویکرد اشتباه در میان مسئولین هستیم. مسئولین باید به مردم و کارهای مردمی اعتقاد داشته باشند. باید درب اتاق های مسئولین به روی مردم باز شود و امکانات در اختیار نهاد های مردمی قرار بگیرد.  

علاقه‌مندان می توانند ویدئوی کامل این مراسم را در آپارات و سایت و رسانه‌های موسسه دارالاکرام مشاهده کنند.

کد خبر 595590 برچسب‌ها موسسه خیریه منطقه ۶ کودکان خیریه دانش آموز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: موسسه خیریه منطقه ۶ کودکان خیریه دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • گفتگو درباره کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت»