Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین در هفته‌های اخیر عملکرد خیره کننده سیدجلال حسینی در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس باعث تحسین همگان شده است. کاپیتان پرسپولیس که در ۳۹ سالگی به سر می‌برد، در چهار بازی تیمش توانسته تک گل سه امتیازی به ثمر برساند تا تیمش عملا با گل‌های او ۱۲ امتیاز به دست بیاورد. از طرف دیگر او به عنوان یک مدافع هم نقش کلیدی در دفاع از دروازه‌ تیمش داشته تا پرسپولیس با اطمینان خاطر از خط دفاع، کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان اما حسینی عملا دستمزد کمتری نسبت به سایرین در پرسپولیس می‌گیرد.

دراین خصوصایسنا گزارش داده که، سید جلال حسینی برای فصل ۹۷ – ۹۸، دستمزد یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی به عنوان پایه در قراردادش نوشته شده بود و در ادامه هم برای فصل ۹۸ -۹۹، رقم پایه قرارداد او به یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان رسید و حالا برای فصل ۹۹ – ۱۴۰۰، پایه قرارداد سید جلال حسینی به یک میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان رسیده است. این درحالی است که عملا قرارداد بازیکنان جدید این تیم و برخی دیگر بسیار بیشتر  از مبلغ قرارداد سید جلال حسینی است.

نکته مهم ماجرا هم اینجاست که حسینی به همراه برخی دیگر از بازیکنان، پیش از آغاز فصل جدید، حدود ۴۰ درصد از طلب‌های خود را به باشگاه بخشیدند تا در شرایط سخت مالی، به پرسپولیس کمک کرده باشند.

باشگاه پرسپولیس تا به امروز، ۳۵ درصد از پایه قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی در فصل جدید را به حسابشان واریز کرده است.

کد خبر 595690 برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مهم رضا درویش به موضع تمدید قرارداد ستاره‌ها

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که این روزها با جدیت بالایی پیگیر موضوع حل موانع حضور این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا و دریافت مجوز حرفه‌ای است، در خصوص بحث شکل گرفته درباره تمدید قرارداد بازیکنان و گلایه آنها در این خصوص واکنش نشان داد.

در پایان فصل پیش رو، 12 بازیکن پرسپولیس قراردادشان به پایان خواهد رسید و این در حالیست که هنوز بحثی برای دعوت آنها به باشگاه و مذاکره برای تمدید قرارداد صورت نگرفته است. دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، فرشاد فرجی، وحید امیری، علی نعمتی، امید عالیشاه، سعید صادقی و ... از جمله بازیکنانی هستند که قراردادشان در این فصل به پایان خواهد رسید و در انتظار تعیین تکلیف باشگاه در این خصوص هستند.

شب گذشته و در پایان بازی مقابل ملوان بندرانزلی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی و همچنین وحید امیری در گفتگوهایی با اصحاب رسانه به شدت نسبت به بی‌توجهی باشگاه در خصوص بحث تمدید قرارداد گلایه داشتند. موضوعی که باعث شد امروز با رضا درویش مدیرعامل سرخ‌ها در این خصوص به گفتگو بپردازیم.

درویش که به واسطه درگیری برای حل مشکل و موانع حضور باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا و دریافت مجوز حرفه‌ای ساعات شلوغی را سپری می‌کند و در گفتگویی کوتاه در این خصوص گفت: ابتدا جا دارد بار دیگر پیروزی ارزشمند مقابل ملوان را به بازیکنان، اعضای تیم و همچنین هواداران بزرگ تیم تبریک بگویم. این جنگندگی و تلاش بازیکنان برای همگی ما ارزشمند است و امیدوارم در پایان فصل با اتفاقی شیرین همراه باشد.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه درباره بحث تمدید قرارداد گفت: سوال بنده این است؛ مگر تا امروز باشگاهی وارد بحث تمدید قرارداد شده است؟ مگر در سپاهان، استقلال و تراکتور و دیگر باشگاه‌ها بازیکنانی به پایان قرارداد نرسیده‌اند؟ بازیکنان ما نباید وارد این بحث شوند و این موضوعی است که از بیرون به دنبال ایجاد حاشیه هستند. بازیکنان ما حرفه‌ای و توانمند هستند و انتظار ما این است که وارد این بحث نشوند.

درویش با اشاره به اقدامات این باشگاه گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است. طبیعی است که هر کس مسوولیتی در آن داشته باشد به دنبال ارتقا شرایط باشد. مگر می‌شود ما به دنبال تقویت و قدرتمندتر کردن این باشگاه نباشیم؟ مسلما یکی از اهداف ما نیز همین موضوع خواهد بود. مگر می‌شود از این ستاره‌ها به سادگی گذشت. خیلی از تیم‌ها حسرت تک تک ستاره‌های تیم ما را می‌خورند.

وی ادامه داد: ما در فروردین و حتی ایام تعطیل درگیر بارگذاری مدارک و مستندات بودیم. الان هم درگیر مسائل مربوط به مالکیت هستیم. همه چیز انجام خواهد شد و ما قطعا به تعهد خودمان در قبال این باشگاه بزرگ و هواداران به بهترین شکل خواهیم ماند و همانطور که وعده داده بودیم تیمی قدرتمند را مهیای ادامه فصل و همچنین فصل آینده که باید در آسیا حضور داشته باشیم خواهیم کرد. بازیکنان عزیز تیم هم بدانند که هیچ مشکلی وجود ندارد و در زمان مناسبی که شرایط فراهم بود قطعا کارها انجام خواهد شد. برای آنها نیز مسلما این موضوع اولویت خواهد بود که آینده باشگاه که همان دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور در آسیا هست، به سرانجام برسد. اگر بازیکن و ستاره‌ها باشند و فصل آینده اما آسیا را از دست بدهیم همه ناامید خواهیم شد. جای هیچ نگرانی نیست و امیدوارم آنها وارد این حواشی نشوند و مطمئن باشند باشگاه با بالاترین توان تلاش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل
  • کربکندی: مورایس بدش نمی‌آید او را برکنار کنند/ سپاهان یک تیم معمولی شده و سکوت مدیرانش عجیب است
  • مهدی ترابی شاگرد اول تمدیدی‌ها در پرسپولیس
  • جلسه درویش و اوسمار درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس
  • اقدام عجیب ستاره‌های ملی‌پوش علیه پرسپولیس
  • پیغام دو ملی پوش به بازیکنان پرسپولیس؛ تیم تان را رها کنید و به اینجا بیایید!
  • اقدام عجیب ۲ ستاره‌ ملی‌پوش علیه پرسپولیس!
  • چه خبر از آخرین وضعیت تمدید قراردادهای پرسپولیس؟
  • پاسخ مهم رضا درویش به موضع تمدید قرارداد ستاره‌ها