Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@18:44:40 GMT

سونامی مرگبار کرونا در سایه برخی بی‌توجهی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۳۱۶۰

سونامی مرگبار کرونا در سایه برخی بی‌توجهی‌ها

به گزارش ایرنا، حتی اعمال ممنوعیت و محدودیت‌های کرونایی هم باعث مهار وضعیت نامطلوب شیوع ویروس در سطح همدان نشده و رنگ و روی شهر همچنان به قرمزی می‌زند!

محدودیت تردد در ساعات منتهی به عصر و شبانگاه در مسیرهای گردشگری بلوار ارم، عباس آباد و گنج نامه اگرچه ورود خودروها را مهار کرد اما ابتکار مردم برای دورزدن قوانین تمامی ندارد و برخی با پارک خودروها در معابر نزدیک این مسیرها، پیاده روی را چاشنی تفریح خود کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگار شیوع کرونا مختص خودروها و وسایل نقلیه است و قطع به یقین این وضعیت نیاز به اصلاح محدودیت‌ها در محدود شدن هرگونه تردد در این مسیر دارد.

حتی باوجود ممنوعیت در گروه‌های شغلی غیرضروری در ارایه خدمات به مردم، در روزهای اخیر به ویژه غروب و شبانه، شاهد بازبودن فروشگاه‌های عرضه لوازم آرایش، آرایشگاه‌های مردانه، فروش عینک، لوازم خانگی و حتی فروش البسه هستیم.

برخی نیز بر این باور هستند که طرح‌های نظارتی در ساعات غیراداری اجرا نمی شود و در ساعات منتهی به شب می‌توان به راحتی در شهر تردد کرد و یا به بازار و خرید رفت.

این شگرد در شهرک‌ها و حاشیه شهر همدان آشکار و گسترده است و شاهد فعالیت گسترده مغازه داران و جالب‌تر اینکه استقبال مردم هستیم.

ترس از اعلام ابتلا به کرونا نیز همچنان در مجتمع‌های مسکونی به خصوص پرجمعیت برقرار است و اغلب اقدام به پنهان کاری می کنند و همین مساله سلامت سایرین را به مخاطره انداخته است.

ترس از اعلام ابتلا به کرونا نیز همچنان در مجتمع‌های مسکونی به خصوص پرجمعیت برقرار است و اغلب اقدام به پنهان کاری م کنند و همین مساله سلامت سایرین را به مخاطره انداخته است.

محدودیت حضور کارمندان و نوبتی شدن شیفت‌ها در محیط کار نیز تاثیر منفی در نحوه خدمات مشتریان در بانک‌ها داشته است به گونه‌ای که در هر بانک شاهد ازدحام جمعیت و کمبود متصدی باجه‌ها هستیم.

تاخیر در راه انداختن مشتریان به دلیل نبود نیروی کافی در بانک‌ها به خودی خود تجمع مردم و تشدید شیوع کرونا را فراهم ساخته است.

اما داروخانه‌ها و نانوایی‌ها بیشترین مراجعه مردمی را به همراه دارد و متاسفانه فاصله اجتماعی به هیچ عنوان در این اماکن رعایت نمی‌شود.

اغلب مراجعه کنندگان حتی از زدن ماسک امتناع می‌کنند و هیچ گونه اجباری نیز وجود نداشته و همچنان این وضعیت ادامه دارد.

جالب‌ترین سوژه این روزها در فضای ورزشی همدان سرایت کرده و بازتاب گسترده را نیز در فضای مجازی داشته است.

حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان همدان چندی پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد و سپس قرنطینه خانگی چند روزه را سپری کرد.

وی امروز شنبه به محض بازگشت به دفتر کار خود، با استقبال پرشمار اهالی ورزش در مقابل ساختمان اداری ورزش و جوانان استان همدان مواجه شد.

دورهمی پرشمار کارکنان و برخی هیات‌های ورزشی در استقبال از مدیرکل بهبود یافته دستگاه ورزش همدان که حتی با ذبح قربانی هم همراه بود و همین مساله بازتاب گسترده در فضای مجازی و واکنش کاربران داشت.

دورهمی پرشمار کارکنان و برخی هیات‌های ورزشی در استقبال از مدیرکل بهبود یافته دستگاه ورزش همدان که حتی با ذبح قربانی هم همراه بود و همین مساله بازتاب گسترده در فضای مجازی و واکنش کاربران داشت.

اما رسم اهدای دسته های گل پس از بهبودی برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی همدان نیز جزو سوژه‌های جالب خبری شبکه‌های مجازی است.

رسم و رسوم کرونایی که این روزها در حال باب شدن و گسترش است.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان ایرنا فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان ایرنا ویروس کرونا همدان ایرنا فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا اخبار کنکور همین مساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر روز ناسا: نگاهی به زمین دچار گرفتگی

در این تصویر زمین را هنگام خورشیدگرفتگی می‌بینید. سایه ماه را می‌توان درحال تاریک‌شدن بخشی از زمین مشاهده کرد. این سایه با سرعت نزدیک به 2000 کیلومتر در ساعت در سراسر زمین حرکت می‌کرد.

به گزارش دیجیاتو، فقط ناظران نزدیک به مرکز دایره تاریک، یک خورشیدگرفتگی کامل را می‌بینند. دیگران یک گرفتگی جزئی را می‌بینند که در آن تنها بخشی از خورشید توسط ماه مسدود شده‌ است.

در تصویر روز ناسا چه می‌بینیم؟

این عکس دیدنی از خورشیدگرفتگی 11 اوت 1999 یکی از آخرین تصاویری است که از ایستگاه فضایی میر گرفته شده است.

تصور می‌شود دو نقطه درخشان که در سمت چپ بالا ظاهر می‌شوند مشتری و زحل باشند. میر در سال 2001 در یک فرود کنترل‌شده‌ از مدار خارج شد.

یک خورشیدگرفتگی جدید دیگر حدود دو هفته دیگر در آمریکای شمالی رخ خواهد داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پزشک و پیشکسوت ورزش پهلوانی ایران درگذشت
  • موسیقی‌دان مشهوری که استعداد کمی داشت
  • این موسیقی‌دان مشهور استعداد کمی در موسیقی داشته است!
  • معایب دستگاه جوش لیزر چیست؟
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • تصاویری از ماه‌گرفتگی نصفه و نیمه‌شب گذشته
  • تصویر روز ناسا: نگاهی به زمین دچار گرفتگی
  • برند در سایه قانون
  • اجرای طرح تقاطع مدرس باعث قطعی گسترده‌ی آب در همدان می‌شود