Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس، با خیال راحت در صدر.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 1400/01/29؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

تراکتور 0-0 الشارجه / فرصت صدرنشینی از دست رفت

تراکتور و الشارجه در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند. این دیدار پس از نود دقیقه تلاش دو تیم با تساوی  0-0 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد 1-0 الوحدات اردن؛ 75 دقیقه مثل آب خوردن، 15 دقیقه با استرس!

نماینده کشورمان در 75 دقیقه نمایش بسیار خوبی داشت و تیم برتر میدان بود. فولاد در لحظات پایانی نیمه اول به گل رسید و باز هم فرصت های گلزنی بسیار خوبی داشت که از روی بی دقتی بازیکنانش و همینطور بدشانسی از دست رفتند. همین برتری خفیف سبب شد تا الوحدات در یک ربع پایانی بازی به آب و آتش بزند اما حملات رقیب اردنی مثمر ثمر نبود و فولاد با همان تک گل شیمبا پیروز بازی شود.

الریان قطر 1-3 پرسپولیس ایران؛ نسخه تیم لوران بلان در 10 دقیقه پیچیده شد

پرسپولیس ایران و الریان قطر در دومین رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر 1 پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش طرفداری؛ نائف در نیمه اول برای الریان گلزنی کرد اما در نیمه دوم در ده دقیقه کمال کامیابی نیا یک بار و شهریار مغانلو 2 بار برای پرسپولیس گلزنی کردند. با این نتیجه پرسپولیس 6 امتیازی شد و الریان نیز 1 امتیازی ماند.

اتلتیک بیلبائو 0-4 بارسلونا؛ نمایشی شاهانه از پادشاهان کوپا دل ری

بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در چارپوب فینال کوپا دل ری به مصاف هم رفتند. هر دو تیم پیش از این دیدار مقابل حریفان سنتی خود شکست خورده بوند؛ بیلبائو در فینال فصل گذشته کوپا دل ری مقابل رئال سوسیداد و بارسلونا مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو. همین شد که انگیزه دو تیم برای فتح این جام بسیار بالا بود. بارسلونا انگیزه دیگری هم داشت؛ پایان دادن به روند حدودا 2 ساله بدون جام که از شکست مقابل والنسیا (تیمی که همین مارسلینو هدایت آن را بر عهده داشت) در فینال همین تورنمنت در سال 2019 شروع شده بود. بازی در نیمه نخست با برتری مطلق بارسا همراه بود اما تیر دروازه و اونای سیمون، مانع شدند تا شاگردان کومان با برتری به رختکن بروند. در نیمه دوم اما بلوگرانا خوفناک ظاهر شد؛ طی دقایق 60 تا 72، چهار گل توسط گریزمان، دی یونگ و لیونل مسی (بریس) به ثبت رسید تا کومان برای دومین بار به عنوان سرمربی، فاتح کوپا دل ری شود؛ همچنین روند بدون جام بارسلونا نیز شکسته شد تا سی و یکمین کوپا دل ری بارسا به دست بیاید، آنها بدون تردید، پادشاهان جام پادشاهی اسپانیا هستند.  

وولفسبورگ 2-3 بایرن مونیخ؛ جمال، برگ برنده فلیک بود

چلسی 1-0 منچسترسیتی؛ تیر خلاص زیاش به تیم مغرور پپ

کالیاری 4-3 پارما؛ جذاب ترین جدال ممکن میان فانوس به دست ها

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با حسن حبیبی: هرچه انتخاب کنم غلط است؛ انتخاب تیم 11 نفره قرن بسیار سخت است ترفند پژمان جمشیدی در روزهای کرونایی برای حفظ سلامتی! اعتراض تند علی کریمی علیه فدراسیون جدید: الحق که روی قبلی ها را سفید کردید! ام باپه خطاب به توماس مولر: لذت ببر توماس! هانسی فیلیک اعلام کرد: از بایرن مونیخ به تیم ملی آلمان می روم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بلندقامتان فولاد هرمزگان مقابل مس رفسنجان

تیم فولاد هرمزگان، نماینده استان در سالن فجر بندرعباس با نتیجه ۱۰۵ بر ۶۶ مس رفسنجان را شکست داد و سهمیه خود را در لیگ برتر کشور حفظ کرد.

دیدار رفت دو تیم نیز با نتیجه ۷۸ بر ۶۹ به سود فولاد هرمزگان به پایان رسیده بود.

بدین ترتیب شاگردان رضا هنگام پور که در مرحله گروهی این مسابقات با کسب ۲۷ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول دوازده تیمی قرار گرفتند در مرحله پلی اف برای بقا در لیگ برتر موفق به شکست مس رفسنجان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم
  • توقف در جریان حساس‌ترین بازی لیگ یک
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس تراکتور
  • نماینده ساری در لیگ برتر بسکتبال ماندنی شد
  • پیروزی بلندقامتان فولاد هرمزگان مقابل مس رفسنجان
  • آشوبی: به چند دلیل شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • با درخشش مسی: اینترمیامی بالاخره برنده شد
  • سیتی با ۵ گل به صدر رفت، توقف یونایتد‌ها
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس