Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@08:16:09 GMT

افزایش ۴۰ درصدی واگذاری خدمات مددکاری به مراکز نیکوکاری

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۳۲۶۱

افزایش ۴۰ درصدی واگذاری خدمات مددکاری به مراکز نیکوکاری

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت: واگذاری خدمات مددکاری و پرونده مددجویان در سال ۹۹ نسبت به سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته و خدمات مددکاری ۲۲ هزار و ۴۸۵ پرونده مددجویان کمیته امداد اصفهان به مراکز نیکوکاری استان واگذار شده است.

هادی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تعداد مراکز نیکوکاری استان، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۲۱ مرکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد اصفهان در حال فعالیت هستند و ظرفیت‌های جدیدی به سبد خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد استان اضافه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برون‌سپاری و واگذاری امور نیازمندان به مردم با پشتیبانی فنی و نرم‌افزاری این نهاد از اهداف مهم اجرایی در زمینه گسترش مراکز نیکوکاری است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان، مراکز نیکوکاری را در زمینه جذب مشارکت‌های مردمی موفق دانست و گفت: واگذاری خدمات مددکاری و پرونده مددجویان در سال ۹۹ نسبت به سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته و خدمات مددکاری ۲۲ هزار و ۴۸۵ پرونده مددجویان کمیته امداد اصفهان به مراکز نیکوکاری سراسر استان واگذار شده است.

وی تمرکززدایی از خدمات حمایتی و توانمندسازی نیازمندان را از جمله مهمترین اهداف این نهاد دانست و افزود: علاوه بر این می‌توان با کمک به رشد مراکز تخصصی نیکوکاری که بر حوزه‌هایی مانند اشتغال، آموزش، بهداشت و درمان تمرکز می‌کنند به افزایش بهره‌وری منابع موجود در عرصه خیر و احسان کمک کرد.

بنایی در خصوص کمک خیران به مراکز نیکوکاری استان، گفت: ساختار مردمی، محله محور و مبتنی بر شناخت بی‌واسطه نیازمندان هر محله می‌تواند در زمینه حمایت و دستگیری از نیازمندان کمک بزرگی باشد.

کد خبر 487513

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مراکز نیکوکاری خدمات حمایتی امداد کمک خیران برون سپاری مشارکت مردمی مددجویان امداد کمیته امداد امام خمینی کمک به مددجویان امداد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مراکز نیکوکاری پرونده مددجویان خدمات مددکاری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ ۵ هزار و ۶۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی توانسته اند هم خود شاغل شوند و هم زمینه اشتغال دیگران را هم فراهم کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان گفت: پارسال ۶۵۰۰ نفر آموزش‌های قالبیبافی سفالگری، منبت کاری، سبد بافی و. دیده اند.

رسول شیخی زاده افزود: پارسال ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی و خود کفایی به مدد جویان پرداخت شده است.

استاندار همدان هم در جشن توانمندسازی مددجویان کمیته امداد با بیان اینکه کار کمیته امداد در استان رضایت بخش است: گفت از همه توانمان برای مسکن مددجویان استفاده می‌کنیم.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: خودکفایی و یاری رساندن به جامعه هدف نهایی کمیته امداد است و ما با حمایت دائم از مددجویان زمینه توسعه کار و فعالیت آنها را فراهم کرده ایم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان همدان هم در این مراسم گفت: با کار‌های زیربنایی و فرهنگ سازی ۸ هزار و ۲۰۰ دانش آموز مددجو رتبه‌های برتر آزمون سراسری را کسب کرده اند.

آقای صباغیان با اشاره به توانمند سازی همه جانبه، افزود: هفته گذشته ۳۳ هزار و ۸۶۳ مسکن ساخته و به مددجویان تحویل داده شده است و توانمند سازی مددجویان از طریق خودکفایی و اشتغالزایی همچنان ادامه دارد.

پارسال و با نیت توانمندسازی مددجویان ۱۰۰ هزار نفر با آموزش و دریافت تسهیلات خودکفا شدند.

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی