Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@02:51:32 GMT

۱۸ واحد متخلف صنفی در شوط پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۳۴۱۰

۱۸ واحد متخلف صنفی در شوط پلمب شد

محمد اقدم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مطابق دستورالعمل رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با کرونا، تعطیلی کامل گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ ضروری است و باید این موارد به صورت کامل توسط اصناف رعایت شود.

وی اضافه کرد: واحدهایی که جزء گروه شغلی یک نبوده و اقدام به گشایش مغازه بکنند، مورد برخورد جدی بازرسان قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شوط همچنین از تداوم بازرسی های صنفی خبر داد و اظهار کرد: امسال در راستای اجرای طرح ویژه نظارت نوروزی در این شهرستان، ۲۲۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام و ۱۲ فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل شد.

اقدم ادامه داد: ارزش این پرونده های تخلف، ۱۱ میلیارد ریال بود که به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی گفت: سال گذشته نیز ۲ هزار و ۱۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در این شهرستان در راستای کنترل و نظارت عملکرد بازار و سطح عرضه انجام شده بود.

وی افزود: در این بازرسی های انجام شده در سال گذشته از واحدهای صنفی و غیر صنفی شوط منجر به تشکیل ۴۰ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱۱ میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شوط اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از احتکار، قاچاق، عدم توزیع کالا، عدم صدور فاکتور فروش، عدم درج قیمت، موارد را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری و یا به صورت حضوری با این اداره در میان بگذارند تا در اولین فرصت ممکن مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

شوط از شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی در آذربایجان غربی است؛ این شهرستان در شمال استان واقع شده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه ستاد تنظیم بازار شوط

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی ارومیه ستاد تنظیم بازار شوط اخبار کنکور تخلف صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، برات الله زیدآبادی اظهار کرد: شناسایی این واحد که اقدام به عرضه مرغ و آلایش‌های تاریخ گذشته مرغی کرده بود، در ادامه طرح تشدید نظارت‌های نوروزی صورت گرفت و کارشناسان نظارت شبکه دامپزشکی و مرکز بهداشت سبزوار، ۹۰۰ کیلوگرم اندوخته مرغی فاسد و تاریخ منقضی شده از این واحد کشف و ضبط کردند.

رییس شبکه دامپزشکی سبزوار افزود: پرونده فرد متخلف به مراجع قضایی ارجاع شد که بنابر دستور دادستان سبزوار، واحد صنفی وی توسط پلیس اماکن و کارشناسان نظارت شبکه دامپزشکی سبزوار، بسته شد.

وی بیان کرد: تامین امنیت غذایی و سلامت جامعه از اهم وظایف سازمان دامپزشکی است و در این مسیر هیچگونه مماشاتی با متخلفان صورت نمی‌گیرد.

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز