Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با روز ارتش و نیروی زمینی، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز اضافه می شود.

با توجه به نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تبریز به افزایش تعداد اتوبوس و مینی بوس و با در نظر گرفتن مشکل واردات اتوبوس، شهرداری تبریز اقدام به خرید اتوبوس و مینی بوس از تولیدات داخل برای ناوگان اتوبوسرانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با استفاده از توان فنی کارشناسان حوزه فنی شرکت واحد، تعدادی از اتوبوس هایی که مشکل فنی داشتند، بهسازی و نوسازی شده و به ناوگان حمل و نقل و عمومی اضافه می شود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، با توجه به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب تحت عنوان «سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» و با اختصاص اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریالی توسط شهرداری تبریز، خرید اتوبوس نو و مینی بوس و همچنین بازسازی اتوبوس های متوقف و فرسوده با توان فنی بالا توسط کارشناسان حوزه فنی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در ردیف برنامه های این شرکت قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداري شهرداری تبریز اتوبوس و مینی بوس ناوگان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید

تین نیوز

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: در ایام اربعین ناوگان حمل و نقل عمومی توسعه می یابد و همه سعی و تلاش ما براین است که چالش های موجود در سفر اربعین نسبت به سال های گذشته کمتر شود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سید کمال هادیان فر افزود: در اربعین امسال فروش بلیت پرواز چارتری نخواهیم داشت و به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی اضافه کرد: چالش های موجود در سفرهای اربعین نسبت به سال های گذشته بسیار کاهش یافته که از جمله آن ها می توان به کاهش ترافیک و زمان توقف ها در مسیر ایلام به مهران اشاره کرد.

هادیان فر موضوع تأمین و توسعه ناوگان مسافری در ایام اربعین را از مسائل مهم دانست و افزود: سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای راهکارهای توسعه ناوگان و جذب اتوبوس ها به مدار را در این مدت بررسی کند تا در سفرهای اربعین برای سهولت تردد مسافران استفاده شود.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت را متناسب با تقاضا افزایش دهیم، گفت: این امر در سفرهای نوروزی با کمک سازمان راهداری محقق شد و در سفرهای اربعین ۱۴۰۳ نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دیدارها و گفت وگوهای اخیر با دولت عراق درباره تکمیل راه آهن شلمچه - بصره، یادآور شد: شرکت راه آهن حجم بیشتری از مسافر را از شهرهای پر جمعیت به سمت شلمچه هدایت کند تا مسافر بیشتری را از طریق ریل جابه جا کنیم و از ترددهای جاده ای بکاهیم.

هادیان فر ادامه داد: موضوع دیگری که در دیدار با هیئت عراقی مطرح شد، استفاده از ظرفیت حمل ونقل دریایی برای سفرهای اربعین بود که می توان با توجه به آمادگی دو کشور، از ظرفیت مسیر آبادان به واصلیه از طریق دریا برای جابه جایی مسافران اربعین بهره برد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: در حوزه هوایی نیز دو موضوع دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف و افزایش پروازها در دیدار با وزیر حمل ونقل عراق مطرح شد و تلاش می کنیم این نرخ اضافه در فرودگاه نجف کاهش یابد.

توزیع عادلانه بلیت با نرخ مصوب از دیگر مواردی بود که مورد تأکید معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت.

وی در حوزه تأمین سوخت نیز توضیح داد: نیاز است در طول ۲۶۰۰ کیلومتر مرز سفرهای اربعین، سوخت به اندازه کافی در اختیار خودروهای شخصی و ناوگان عمومی قرار گیرد.

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: باید بتوانیم تصادفات را به حداقل برسانیم که هشدارها و اطلاع رسانی ها نیز نقش مهمی در این خصوص ایفا می کند.

هادیان فر با تأکید بر اینکه در اربعین امسال هم هیچ پرواز چارتری نخواهیم داشت، گفت: این موضوع به زودی ابلاغ خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • مشکل ارز اتوبوس های جدید را پشت گمرک گذاشت
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • ورود اولین سری اتوبوس های برقی به چرخه حمل و نقل عمومی کشور؛ ایستگاه اول کرج
  • ارزان ترین بیمه شخص ثالث اتوبوس و مینی بوس در سال 1403 چند؟
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه
  • افزایش 14 درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد
  • بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور و ۴۰ دستگاه اتوبوس