Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی با صدور پیامی مشترک این روز را تبریک گفتند و تاکید کردند: ارتش با تکیه بر نیروی ایمان از آرمان های نظام اسلامی دفاع می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی با صدور پیامی مشترک این روز را تبریک گفتند و تاکید کردند: ارتش با تکیه بر نیروی ایمان از آرمان های نظام اسلامی دفاع می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و نهم فروردین سال ۱۳۵۸ در حافظه تاریخی ملت ایران، یادآور اقدام ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) در حمایت راهبردی و سرنوشت‌ساز از ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به فضل الهی، توطئه بزرگ دشمنان نظام و کشور را برای تضعیف و حتی انحلال این نیرو خنثی ساخت و موجب تحول و تعالی آن شد.

 

بی تردید مجموعه پرافتخار ارتش و از جمله نیروی زمینی به برکت خودباوری، تقویت ایمان و توانمندی های رزمی خود، سال‌هاست در تامین امنیت کشور، دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی و صیانت از تمامیت ارضی کشور نقشی بی‌بدیل ایفا کرد و تصویب نام گذاری ۲۹ فروردین به عنوان «روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی» از سوی فرمانده معظم کل قوا موید مجاهدت‌ها و حماسه آفرینی‌های ارزشمند این نیرو است.

 

اینجانبان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام ارتش و نثار سلام و صلوات بر ارواح مطهر آنان، فرارسیدن ۲۹ فروردین را به تمامی ارتشیان خصوصاً دلاوران نیروی زمینی و نیز رزمندگان غیور تیپ ۴۰ متحرک هجومی مستقر در استان و خانواده‌های شریف شان تبریک می‌گوییم و از خداوند قادر متعال، مسئلت می نماییم همه این عزیزان را قرین عنایات و توفیقاتش قرار دهد.

 

سید حسن عاملی  /  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

اکبر بهنامجو  /  استاندار اردبیل

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: تیپ ۴۰ ارتش ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ارتش پیام مشترک استاندار اردبیل اردبیل ارتش جمهوری اسلامی نظام اسلامی نیروی زمینی ۲۹ فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام صالحی اظهار داشت: مهمترین شاخص برای زیست موحدانه ایمان است و ایمان عطر دل انگیزی است که رایحه خوش آن را باید توسعه داد و ایمان یک امر قلبی نیست و اثبات حضور آن در باطن هر بشری، نمود بیرونی آن است.

وی افزود: در همه تاریخ بشر مقابله اهل توحید با طواغیت در این بوده است که ایمان در بین جامعه بشری اثر بیرونی داشته باشد و استکبار همه همت خود را بر این گمارده است که بر طبل اختلاف و انشقاق جامعه بکوبد و انسجام آنان شکل نگیرد.

خطیب جمعه بندر خمیر بیان کرد:گاهی مسائل سیاسی را عمل دو قطبی سازی می‌کنند، گاهی مسائل مذهبی و گاهی نیز به مسائل اجتماعی و اعتقادی حمله می‌شود و وقتی یک زن را که زبان قدرتمند دین را تا محل تجلی خیر کثیر معترف می‌کند را به گونه ای دچار تنزل و سقوط کند که آن چنان است فضایل انسانی و الهی دور شود و رو به رزایل حیوانی بیاورد و در جامعه بر بستر دو قطبی دوستدار و مخالف حجاب را ترویج می‌کند زیرا می‌داند اثر فساد و فحشا مخرب است و تا چه حد می‌تواند یک جامعه را از معنویت فاصله دهد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی با شاره به ایه سوره بقره آیه ٢١٨ گفت: به طور جدی التزام به ایمان عملی علاوه بر ایمان قلبی را لازمه بهرمندی از رحمت الله بیان می‌کند(ان الذین آمنوا والذین هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله اولئک یرجون رحمت الله...)

امام جمعه بندر خمیر ادامه داد: نیروی انتظامی امروز به عنوان فرزند شجاع وبصیر ملت ایران آبروی خود را در دست گرفته است و در راه تحقق منویات دین و مقابله با انحراف در جامعه صرف می‌نماید.

وی افزود: وقتی نیروهای امنیتی در مقابل یک جرم مشهود قیام نموده است هم باید از جانب همه ارکان نظام اسلامی و قبل از آن از جانب آحاد مردم مومن حمایت شود.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی با اشاره به ٢اردیبهشت سالروز صدور فرمان تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵٨ توسط امام خمینی ره است عنوان کرد: روز صادر شدن این فرمان شاید نزدیک ترین افراد به امام مومن ما متوجه عظمت و شوکت امروز این مجموعه را درک نمی‌کردند و سپاه پاسداران وظیفه خطیر و بزرگی را در مسیر تمدن سازی و نشر فرهنگ اسلامی در جهان بر عهده گرفته است.

وی افزود: سپاه هراسی در دستورکار مستکبران عالم قرار می‌گیرد زیر این مجموعه توانسته دستاوردها بزرگی در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به دست آورد و اگر در طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و حامیانش شکسته شد، در عملیات غرور آفرین وعده صادق که توسط پاسداران جان برکف این انقلاب صورت گرفت، این هیمنه به طور کامل فرو ریخت و سپاه پاسداران فرزند رشد یافته منطبق با مبانی اسلام و امامین انقلاب است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید
  • ارتش برای حفظ تمامیت ارضی کشور همواره پا به رکاب است
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه است
  • برگزاری رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در تبریز
  • ۲۹ فروردین روزی یادآوری ایثارگری‌های ارتش
  • ارتش مایه غرور و عزت ایران اسلامی است
  • رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی