Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:51:54 GMT

عامل فروش سکه های تقلبی در شهرستان لنده دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۳۶۷۹

عامل فروش سکه های تقلبی در شهرستان لنده دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزین جمشیدی افزود: در پی اعلام خبری مبنی بر فروش سکه‌های تقلبی در شهرستان لنده این مهم در دستور کار ویژه مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد که شخصی با مراجعه به طلا فروشی اقدام به خرید ۵۲ گرم طلا از یکی از طلافروشی‌های می‌کند و تعداد ۱۴ سکه بهار آزادی تقلبی به طلا فروشی بابت طلا می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان لنده تصریح کرد: مأموران با اقدامات پلیسی گسترده با هماهنگی دستگاه قضائی متهم را در شهرستان کهگیلویه دستگیر کردند.

وی در ادامه گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه خود اعتراف کرده است که سکه‌های تقلبی با مقدار کمی طلا آغشته شده بود که فاقد ارزش ریالی از سوی بانک مرکزی است.

کد خبر 5191469

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا شیوع کرونا ماه مبارك رمضان آمار کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ کرمانشاه بوشهر اردبیل محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا واکسن کرونا اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمود کلوانی گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی در شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات فراوان موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در استان همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در بررسی سوابق متهم دستگیر شده مشخص شد وی دارای چندین فقره سابقه درگیری و شرارت و تیراندازی و ارازل اوباش سطح ۱ استان همجوار بوده که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجغ قضایی معرفی گردیدند.

سرهنگ کلوانی ادامه داد: پلیس حافظ جان و مال مردم بوده و امنیت و سلامت آنان جزء ماموریت‌های اصلی سبز پوشان عرصه نظم و امنیت می‌باشد و کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه و حمل سلاح سرد و گرم امنیت مردم را خدشه دار کنند با واکنش سخت و قانونی پلیس مواجه خواهند شد و از شهروندان نیز انتظار است با گزارش به موقع هر گونه قانون گریزی، پلیس خدمتگزار را در ارتقای احساس امنیت جامعه یاری رسانند

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد