Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، ‌ «شاهین محمدصادقی»، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی روز گذشته در نشست خبری از کاندیداتوری خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داده است. خبر کامل این نشست را (اینجا) بخوانید. 

 صادقی در این نشست از یک وعده انتخاباتی هم رونمایی کرد. او گفت: اگر رئیس جمهور شوم بیماری کرونا را طی شش ماه جمع خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر رئیس جمهور شدم تا پایان سال ۱۴۰۰ خواهیم توانست شرایط بسیار بهتری ایجاد کنیم. اعمال محدودیت‌ها و بستن مغازه‌ها و بازار و اصناف گران‌ترین روش کنترل بیماری است زیرا وقتی مغازه‌ای بسته شود، دیگر درآمدی نخواهد داشت که هزینه‌های خود را تامین کند.  

وی با بیان اینکه در برخی موارد لازم است اصناف تعطیل شود افزود: با این حال این راه حل بهترین راه نیست و آخرین راه است. برخی تصمیمات حتی خلاف نظر وزیر بهداشت بوده و کسانی بیرون از این وزارت در لایه‌های سیاسی دولت برای اینکارها تصمیم می‌گیرند.  

نماینده پیشین مجلس درباره فراهم کردن واکسن در دولت خود گفت: درباره واکسن نیز تمام ظرفیت داخلی کشور باید برای تولید به کار گرفته شود تا واکسن در اختیار مردم باشد زیرا هرقدر هم که برای تولید واکسن هزینه شود باز هم از خرید واکسن ارزان‌تر است چرا که هیچکس نمی‌داند که تأثیر واکسن‌ها دائمی است یا باید تمدید شد و گفته می‌شود که هر شش ماه باید واکسیناسیون مجدد انجام شود و ارز بسیار زیادی خارج خواهد شد. اما در مورد واکسن خارجی نیز اگر بتوانیم باید واکسن معتبر خارجی را با همان شرایطی که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند وارد کنیم.  

کد خبر 595708 برچسب‌ها انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

«دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا روز دوشنبه و پس از ورود به دادگاه منهتن جهت رویارویی با ۳۴ اتهام جنایی در اولین دادگاه کیفری یک رئیس‌جمهور سابق آمریکا، اعلام کرد که «هیچ پرونده‌ای وجود ندارد».

وی ادامه داد: این تعقیبات سیاسی است... این یک حمله به آمریکاست.

ترامپ اظهار کرد که ایالات متحده توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود که بسیار در این پرونده دخیل است.

وی افزود: این واقعا یک حمله به یک رقیب سیاسی است.

ترامپ به اتهام ۳۴ جرم جعل اسناد تجاری برای پنهان کردن ۱۳۰ هزار دلار حق‌السکوت پرداخت شده به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، در حال محاکمه است.

این پرونده یکی از چهار اتهام جنایی علیه ترامپ در طول دوره ریاست‌جمهوری وی است و ممکن است تنها پرونده‌ای باشد که قبل از روز انتخابات در ماه نوامبر به دادگاه ارجاع شود.

اگر ترامپ در این پرونده مجرم شناخته شود ممکن است تا چهار سال به زندان محکوم شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • دیدار مقامات طالبان در ارگ ریاست جمهوری
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم