Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@11:33:17 GMT

آموزش مهارتی ۲ هزار سرباز وظیفه

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۳۸۳۰

آموزش مهارتی ۲ هزار سرباز وظیفه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با اشاره به اهمیت توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جهت توانمندسازی نیرو‌های مسلح، گفت: ۲ هزار و ۴۹۸ سرباز وظیفه پارسال در پادگان استان آموزش‌های مهارتی دیدند.

او افزود: مهارت آموزی سربازان وظیفه با هدف اشتغالزایی، افزایش بهره‌وری و ایجاد اشتغال پایدار بوده و دوره‌های آموزشی سربازان وظیفه در سال ۹۹ به صورت آموزش در محیط کار واقعی و به شیوه متمرکز اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به کادر وظیفه، گامی موثر بوده و به منظور توانمندسازی سربازان در دوره خدمت برای ورود به بازار کار پس از اتمام دوره سربازی صورت می‌گیرد.

درویشی افزود: باید نیرو‌های وظیفه نظام در امر مهارت‌آموزی، ترغیب و تشویق شوند که برای تحقق این مهم می‌توان از ظرفیت‌های موجود در مراکز نظامی، بخش خصوصی، بخش دولتی و ظرفیت آموزش‌های مجازی استفاده کرد، زیرا تشویق و ترغیب، عامل بالندگی و جوهر آموزش است.

او با بیان اینکه مهم‌ترین خلاء جامعه امروز، نداشتن مهارت است، گفت: کارآفرینی، موتور متحرک اقتصادی و رفع نگرانی‌های اشتغال است و جوانان و بخصوص سربازان وظیفه را باید بیشتر با روش‌های کارآفرینی آشنا شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران افزود:جامعه را باید به سمت کارآفرین شدن، سوق داد که در این صورت شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری خواهیم بود.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی و حرفه ای مازندران نیرو های مسلح سربازان وظیفه فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اولین روز دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور منطبق با استانداردهای آموزشی سامانه سابک توسط شرکت فنی مهندسی جهش مکریان و تحت نظارت کامل اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد در سالن آموزش مدیریت برگزار شد.

این دوره به مدت ۳ روز در دو فاز تئوری و عملی برگزار خواهد شد و در پایان بعد از قبولی در آزمون پایان دوره،گواهینامه پایان دوره مهارتی برای فراگیران صادر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !
  • برگزاری دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور در مهاباد
  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • بیش از ۵۰ هزار نفر در آذربایجان‌شرقی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند
  • ۱.۵ تریلیون دلار اندازه بازار آموزش‌های مهارتی تا ۲۰۳۰
  • رشد ۲۰ درصدی اجرای آموزش‌های مهارتی در خوزستان
  • ارائه ۲۱ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • مهارت آموزی بیش از ۲ هزار عشایر و روستایی در دوره‌های فنی و حرفه‌ای
  • ارائه ۲۱ میلیون نفرساعت آموزش ‌مهارتی‌ در خوزستان در سال گذشته
  • ۲۵۱ هزار و ۹۹۳ نفر ساعت مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در دلیجان ارائه شد