Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم شهرداری ارومیه نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر والیبال، این روزها ستاره‌های خود را یکی پس از دیگری از دست می‌دهد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی شهرداری ارومیه با شکست برابر فولاد سیرجان ایرانیان در فصل گذشته لیگ برتر والیبال، این روزها هواداران شهر عشاق والیبال اخبار رضایت‌بخشی از این تیم به گوششان نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از برخی مشکلات در راه حضور در فصل جدید که برای باشگاه‌های زیر نظر شهرداری‌ها از جمله نمایندگان ارومیه و گنبد به‌عنوان دو شهر والیبالی کشور ایجاد شد، پیکان تهران، فولاد سپاهان اصفهان و فولاد سیرجان ایرانیان از این فرصت به بهترین شکل بهره برده و ستاره‌های نایب قهرمان فصل گذشته را یکی پس از دیگری جذب کردند.

از دست دادن پیمان اکبری سرمربی موفق شهرداری ارومیه و انتخاب وی به عنوان سرمربی جدید خودروسازان بعد از یک فصل ناکامی، پوریا یلی، پوریا فیاضی، طاهر وادی و مهران فیض امام دوست و محمدرضا حضرت‌پور لیبرو ارومیه‌ای به‌عنوان پنج ستاره ملی‌پوش راهی پیکان شدند و مسعود غلامی نیز با سپاهان اصفهان به توافق رسید.

از سوی دیگر امین علی اکبری آنالیزور شهرداری ارومیه نیز با تیم شهداب یزد به توافق رسید.

هرچند فعلا مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه روزه سکوت گرفته است ولی برخی اخبار غیررسمی حاکی از قطعی شدن سپرده شدن هدایت این تیم در فصل جدید به ساسان خداپرست، تمدید قرارداد قاسم کارخانه و پیوستن امیررضا سرلک سرعتی‌زن تیم ملی جوانان و امیر حسینی پاسور ۴۶ ساله به این تیم به گوش می‌رسد.

آذرباتری دیگر نماینده ارومیه نیز این روزها تنها خبر نزدیک به قطعی، ادامه سرمربیگری فرهاد نفرزاده است با این حال با توجه به جذب شدن تمام ستاره‌های لیگ برتر توسط تیم‌های متمول، به نظر نمی‌رسد نمایندگان شهر عشاق والیبال بتوانند با توجه به قدرت گرفتن دوباره خودروسازان و حضور دو تیم فولادی توان رقابت برای قهرمانی داشته باشند هرچند در ورزش نمی‌توان پیش‌بینی دقیق کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه نقل و انتقالات والیبال نقل و انتقالات آذربایجان غربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه لیگ برتر والیبال ایران شهرداری ارومیه لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره

به گزارش "ورزش سه'"، خسوس کروز سرمربی تیم ملی والیبال کوبا که یکی از رقیبان تیم ملی والیبال ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی برای کسب سهمیه المپیک است لیست بازیکنان خود را برای لیگ ملت‌های والیبال معرفی کرد که در این لیست سیمون روبرتلندی کاپیتان این تیم نیز حضور دارد و به تیم ملی طبق قولش بازگشته است.

اسامی بازیکنان به تفکیک پست‌ها
پاسورها: آندره گویده، کریستین توندیکه، خولیو گومز و لیوان تابودا

قطر پاسورها: خسوس هررا،الخاندرو گونزالز، کارلوس چارلز، میشاییل سانچز و خوزه رومرو

دریافت‌کننده‌ها: میگل آنخل لوپز، مارلون یانت هررا، ملگارخو، خوزه گوتیرز، برایان کامینو، خولیو کاردناس و یوسنیل مارتی

سرعتی‌زن‌ها: روبرتلندی سیمون، خاویر کونسپسیون، آلکسیس ویلسون، رومی آلونسو و ژوزه آلوارز

لیبروها: رومان گارسیا آلوارز و آلاین سالاس

تیم ملی در سومین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال به مصاف کوبا خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)
  • اعلام لیست اولیه تیم ملی والیبال ایران بدون حضور غفور و موسوی
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب