Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@06:46:51 GMT

تصادف هولناک دو کامیون در بزرگراه آزادگان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۳۹۶۵

تصادف هولناک دو کامیون در بزرگراه آزادگان

سرهنگ محمد باقرپور از برخورد شدید دو دستگاه کامیون در بزرگراه آزادگان و وارد شدن کامیون غیرمقصر به داخل فضای سبز بزرگراه به علت شدت حادثه خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ محمد باقرپور، رییس منطقه 26 پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت: صبح امروز  وقوع یک فقره تصادف خسارتی شدید در مسیر غرب به شرق آزادگان لاین اصلی بعد از دور برگردان الغدیر به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که راننده کامیون به علت عدم توجه به جلو  با کامیون دیگری که  در همان مسیر در حال تردد بوده  به شدت  برخورد می نماید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شدت حادثه به حدی بوده است که کامیون غیر مقصر به داخل فضای سبز پرت می شود و خود کامیون مقصر نیز به داخل جوی آب کناری بزرگراه واژگون می گردد .

سرهنگ باقرپور رییس منطقه 26 پلیس راهور فاتب ادامه داد :  با حضور تیم کارشناسی  منطقه 26  پلیس راهور منطقه در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این هر دو کامیون با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردیدند  و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند .

این مقام انتظامی ادامه داد : به واسطه بروز این تصادف  بار ترافیکی مقطعی در محدوده ایجاد گردیده بود و با توجه به اینکه دو کامیون  قادر به حرکت نبودند  ، از جرثقیل راهور استفاده شد و به محض رسیدن جرثقیل در موقعیت هر دو کامیون   از محل خارج و به کنار راه منتقل گردید .

رئیس منطقه 26 پلیس راهور پایتخت بیان داشت: در این حادثه سواری کامیون اول  به علت عدم توجه به جلو  نسبت به کامیون دوم مقصر شناخته شد.

سرهنگ باقرپور  بیان داشت : در خصوص این تصادف کروکی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل  راننده  غیر مقصر گردید .

او  گفت : خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و با حضور عوامل اورژانس راننده کامیون مقصر به صورت سرپایی  مداوا گردید  .

او به رانندگان توصیه کرد : قبل از حرکت حتما استراحت کافی داشته باشید و در حین حرکت  به محض اینکه احساس خواب آلودگی به شما دست داد حتما خودروی خود را به کنار راه و حاشیه امن و توقفگاهها  آورده و پس از استراحت اقدام به حرکت نمایید .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف هولناک پلیس راهور دو کامیون منطقه 26

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

وی گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می‌کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی دارند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین هستند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت تردد کنید.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ کشیر افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خود را به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کند.

کد خبر 6078420

دیگر خبرها

  • بیشترین تصادفات فوتی شهر تهران در بزرگراه آزادگان رخ می دهد
  • سهم افراد در تصادفات رانندگی مشخص شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • پلیس راهور : ۹۶ درصد از تصادفات توسط کسانی بوده که بیش از ۲ سال از دریافت گواهینامه رانندگی‌شان گذشته
  • ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت
  • پلیس راهور : ۹۶ درصد از تصادفات توسط کسانی بوده که بیش از ۲ سال از دریافت گواهینامه رانندگیشان گذشته
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند
  • توقیف، پایان لایی‌کشی‌های موتورسیکلت‌های سنگین تهران
  • توقیف، پایان لایی‌کشی‌های موتورسیکلت‌های سنگین در پایتخت
  • بازداشت ۲ قاچاقچی موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران