Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@01:18:17 GMT

سود "سقاین"۲۳۲ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۴۱۵۶

سود 'سقاین'۲۳۲ درصد افزایش یافت

شرکت سیمان قاین در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، افزایش ۲۳۲ درصدی در سود هر سهم و سود خالص و افزایش ۶۸ درصدی در سود عملیاتی داشته است. به گزارش پول نیوز، شرکت سیمان قاین با سرمایه ۲۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سیمان قاین در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۳۳۷ میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۵ هزار و ۳۵۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۳۲ درصدی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین این شرکت سود ناخالص دوره یاد شده را با افزایش ۷۰ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، ۷۲۴ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال و سود عملیاتی را ۶۱۷ میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود "سقاین" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ یک هزار و ۶۱۱ ریال و سود خالص را ۴۰۲ میلیارد و ۸۲۲ میلیون ریال قید کرده است.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس اوراق بهادار شاخص بورس عرضه سهام سهام عدالت میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش یک درصدی نزاع در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ستاره امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی سال گذشته ۳۸ هزار و ۹۷۴ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (۱۴۰۱) که تعداد مراجعین نزاع ۳۸ هزار و ۵۹۰ نفر بود حدود یک درصد افزایش یافته است.

وی گفت: از کل مراجعین نزاع در طی این مدت ۱۱ هزار و ۴۰۳ نفر زن و ۲۷ هزارو ۵۷۱ نفر مرد بودند که نسبت به مدت مشابه هر کدام به ترتیب حدود ۶ درصد افزایش و یک درصد کاهش را نشان می‌دهد.

ستاره افزود: در اسفند سال ۱۴۰۲ آمار مراجعین نزاع با ۱۱ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن به ۲ هزار و ۸۹۳ نفر رسیده است که از این تعداد ۸۴۰ نفرزن و ۲ هزار و ۵۳ نفر مرد بود.

کد خبر 6084400

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی
  • ◄ افزایش 41 درصدی پاسخگویی به تماس های مردمی با مرکز مدیریت راه های استان قم
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • افزایش یک درصدی نزاع در آذربایجان‌شرقی