Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۳ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۲۲ در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود. به دلیل فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان تمامی بازی‌ها بعد از افطار شروع می‌شود. هفته گذشته تیم‌های مس سونگون و سن ایچ ساوه با برتری در برابر حریفان خود موفق شدند به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کنند و به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم جدول رده بندی جای گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان هم در برابر مقاومت البرز به تساوی ۲ - ۲ دست یافت.

برنامه کامل مسابقات هفته ششم از دور نهایی لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

مس سونگون - گیتی پسند اصفهان/ سالن سئول تهران

در اولین و حساس‌ترین مسابقه این هفته امروز تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی مس و در سالن سئول تهران برگزار می‌شود. به دلیل تخلفاتی که مس سونگون در بازی برگشت فصل گذشته برابر گیتی پسند اصفهان انجام داد، کمیته انضباطی این تیم را به یک جلسه محرومیت از میزبانی برابر نماینده اصفهان جریمه کرد و به همین دلیل مسی‌ها برای بازی امروز با گیتی پسند سالن سئول تهران را پیشنهاد دادند که با موافقت هر ۲ باشگاه و سازمان لیگ مواجه شده است.

مس سونگون در بازی هفته گذشته برابر کراپ الوند قزوین موفق شد به یک پیروزی با ارزش دست پیدا کند و اگر بتواند در دیدار امروز برابر گیتی پسند هم موفق به پیروزی شود تا حدود بسیار زیادی قهرمانی این فصل خود را قطعی کند. همچنین تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان هم در برابر مقاومت البرز با تساوی ۲ - ۲ متوقف شد.

بیشتر بخوانید

پلی آف لیگ برتر فوتسال/ شکست ساروی‌ها برابر نماینده بهبهان
سن ایچ ساوه - کراپ الوند قزوین/ سالن فجر ساوه

در دیگر بازی مهم این هفته امروز ۲ تیم سن ایچ ساوه و کراپ الوند قزوین رو در روی هم قرار می‌گیرند. این بازی به میزبانی سن ایچ و در سالن بدون تماشاگر فجر ساوه برگزار می‌شود. ساوجی‌ها هفته گذشته در مصاف با فرش آرای مشهد توانستند پیروز شوند و با این برتری جایگاه خود را در رده دوم جدول رده بندی تثبیت کردند. شاگردان جواد اصغری مقدم در تیم سن ایچ ساوه بسیار امیدوارند که در بازی امروز هم بتوانند برابر کراپ پیروز شده تا شانس خود را برای فتح جام قهرمانی افزایش دهند.

تیم فوتسال کراپ الوند قزوین هم هفته گذشته در برابر مس سونگون قهرمان ۳ دوره گذشته لیگ برتر قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب حریف تبریزی خود شد. حال باید دید شاگردان رضا لک در تیم کراپ الوند قزوین امروز در برابر سن ایچ ساوه چه نتیجه‌ای به دست می‌آورند.

مقاومت البرز - فرش آرای مشهد/ سالن انقلاب کرج

آخرین بازی این هفته را امروز تیم‌های مقاومت البرز و فرش آرای مشهد برگزار می‌کنند. این مسابقه به میزبانی مقاومت و در سالن بدون تماشاگر انقلاب کرج برگزار خواهد شد. هر ۲ تیم مقاومت البرز و فرش آرای مشهد هفته گذشته نتایج خوبی کسب نکردند و به همین خاطر تا حدود بسیار زیادی شانس خود را برای کسب قهرمانی از دست داده اند. همچنین این ۲ تیم در بازی امروز بدون هیچ استرس و نگرانی رو در روی هم قرار خواهند گرفت. مقاومت در بازی هفته گذشته برابر گیتی پسند اصفهان با نتیجه ۲ - ۲ متوقف شد و با این تساوی ۲ امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول جای گرفت. همچنین فرش آرای مشهد هم در برابر سن ایچ ساوه با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد و با کسب یک امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

لیگ برتر فوتسال/ فینالیست‌های فصل گذشته فردا وارد تهران می‌شوند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال کراپ الوند قزوین گیتی پسند اصفهان لیگ برتر فوتسال فرش آرای مشهد مقاومت البرز سن ایچ ساوه هفته گذشته مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها
  • حذف ناباورانه ژاپن و کره از جام ملت‌های آسیا
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟